Ismételje meg az utolsó megrendelését

Általános szerződési feltételek

Köszönjük, hogy ellátogatott a www.alensa.hu webáruházba. A www.alensa.hu az Európa-szerte működő Alensa hálózat tagjaként eredeti és minőségi kontaktlencséket és kiegészítőket forgalmaz. Ez az oldal tartalmazza azokat az irányelveket és feltételeket, amelyeket Ön, az Alensa.hu webáruház fogyasztójaként, vásárlójaként és felhasználójaként elfogad a honlapunk használatakor és vásárláskor. A Alensa.hu oldalon való vásárlás megerősítésekor látni fog egy jelölőnégyzetet, aminek kipipálása azt jelenti, hogy elolvasta, megértette ezeket a feltételeket és következetesen egyetért velük. További információkat az Alensa.hu különböző tájékoztató oldalain talál. Fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezen oldalakon található további információkra hivatkozzunk, és feltételezzük, hogy az ügyfél elolvasta és megértette azokat.

Navigáció

Bevezetés

Az alábbi feltételek vonatkoznak az Alensa.hu e-shopban való vásárlására.

Az általános vásárlási és szerződési feltételek meghatározzák és megadják a Vásárló és az Eladó felek közötti szerződéses kapcsolatot. Minden a felek között létrejövő szerződéses kapcsolat a Cseh Köztársaság törvényi szabályozásán alapul. Ha a szerződő fél fogyasztó, az itt nem szabályozott valamennyi kapcsolatot a Cseh Polgári Törvénykönyv (40/1964. Sz. Törvény) és a fogyasztóvédelmi törvény (634/1992. Sz. Törvény) szabályozza. Ha a szerződő fél jelen vásárlással szerződést köt, és ez üzlet tárgyát képezi, minden kapcsolat, ami jelen általános szerződési feltételekben nem kerül szabályozásra, azt a cseh Kereskedelmi Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései és ezek módosításai szabályozzák. (Act No. 513/1991 Coll.).

Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy a több, mint 10 db tételt tartalmazó megrendeléseket törölje, és visszatérítse a vevőt [ha előre fizetett]. Több, mint 10 darab tételt tartalmazó, kereskedelmi célú megrendelés esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a wholesale@alensa.eu e-mail címen (angol nyelven).

Az Eladások Elektronikus Nyilvántartásának Törvénye alapján az eladó köteles elismervényt adni a vevőnek. Ugyanakkor, az eladó köteles a bevételt online beiktatni az adóhatóság felé; technikai hiba esetén nem később, mint 48 órán belül.


Vissza a navigációs menübe

Az Alensa.hu regisztrálása és üzemeltetése

Az összes terméket és szolgáltatást az Alensa hálózat fő üzemeltetője nyújtja. Logisztikai központjaink Csehországban találhatóak. Az Alensa.hu honlapját az Alensa s.r.o üzemeltetik, a következő címen:

Alensa s.r.o.
Stružky 1326/6
198 00 Praha 9
Adószám: CZ27179681

Az Alensa védjegy, a honlapon található összes tartalom, az Alensa márkanev által megjelentetett promóciós anyagok az Alensa hálózat fő üzemeltetőjének szellemi tulajdona és szerzői jogi védelem alatt áll.


Vissza a navigációs menübe

Weboldalunk és promócióink használata

Az ügyfelek szabadon használhatják honlapunkat akár vendégként, illetve regisztrált felhasználóként. Az ügyfél köteles felelősségteljesen és helyesen használni a honlapunkat, betartva a feltételeinket. Visszaélés esetén, az Alensának jogában áll átmenetileg vagy tartósan kitiltani a felhasználót a weboldalról és a szolgáltatások használatától.

Honlapunk helyes használata

Az Alensa.hu felhasználói honlapunkat csak jogszerű célokra használhatják:


A felhasználók szabadon kommentelhetnek honlapunkon. Az észrevételek azonban nem károsíthatják az Alensa vagy mások hírnevét, és nem lehetnek más felhasználók megtévesztésére vagy zaklatására.

Bűncselekmények és műszaki visszaélések

A felhasználók számára szigorúan tilos a vírusok vagy más technológiai szempontból káros szoftverek bevezetése weboldalunkra, valamint a digitális támadások bármely formájának létrehozása webhelyünkön vagy szervereinken. A visszaélés ilyen formái bűncselekménynek minősülnek, és jelentjük a hatóságoknak. Ilyenjellegű bűncselekmények esetén az Alensa teljes mértékben együttműködik a hatóságokkal és biztosítja számukra a jogszabályok teljes körű büntetőeljárásához szükséges összes információt.

Az Alensa nem vállal felelősséget abban az esetben, ha webhelyünk sérülést szenved a rosszindulatú szoftverektől vagy a digitális támadásoktól.

Dílerkódok és egyéb promóciós kódok helyes alkalmazása

Az Alensa dílerkódot megoszthatja barátaival, családjával és kollégáival. Megoszthatja kódját bármely közösségi média platformon, és segítheti barátok barátait, vagy akár idegeneket is. Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelésének legalább 4500 Ft-nak kell lennie a dílerkód programból származó kredit felhasználásához. A kedvezmény kód csak külső oldalakon osztható meg, beleértve a közösségi média platformokat, és nem célja az Alensa.hu oldalon, vagy olyan partner hálózatokon keresztül való megosztás, melyekkel az Alensa együttműködik. A kedvezménykódot nem használhatja az az ügyfél, akié a kód eredetileg. A jóváírás csak akkor érhető el, ha a kód egy harmadik személlyel meg lett osztva, és az adott személy vásárlásához folyamodik.

A promóciós kódokkal való visszaélés tilos.


Vissza a navigációs menübe

Vásárlási megállapodás

A vásárlási szerződés akkor tekinthető megkötöttnek, ha a Megrendelő az online rendelési formanyomtatványon megerősíti megrendelését. Az Alensa.hu oldalon történő megrendeléssel a Vevő elismeri, hogy elolvasta ezeket a feltételeket, és betartja azokat. A vásárlás befejezésével és a kipipálással, mellyel elismeri, hogy elolvasta és megértette a szerződési feltételeket, valamint hogy legális életkorú szerződés megkötéshez, és érvényes recepttel rendelkezik a rendelt lencsékre vonatkozóan. Megerősíti, hogy az Ön által megadott adatok érvényesek és pontosan megfelelnek a szemész szakember által előírtaknak. Ön azt is megerősíti, hogy az Ön receptje kevesebb, mint 12 hónapos, a magyar törvények szerint. Ön, az ügyfél, beleegyezését adja arra, hogy kapcsolatba lépjünk a szemész szakembereivel, hogy szükség esetén ellenőrizzük a receptre vonatkozó információkat. Megértette, hogy az Ön felelőssége, hogy rendszeres szemvizsgálatot végeztessen, és hogy a receptjét naprakészen tartsa. Az Alensa.hu nem felelős semmilyen következményért, ami a vényköteles recepttől való eltérésből adódik.

A vásárlás igazolása és számlanyilatkozatok

Ha a Vevő nem említi meg kifejezetten a megjegyzés rovatban, hogy nyomtatott vásárlási igazolást és betegtájékoztatót igényel, akkor egyetért azzal, hogy azt csak elektronikus formában kapja meg. A számlák letölthetők a felhasználó személyes profiljáról az Alensa.hu oldalon a „Megrendeléseim“ menüpontban a megrendelés elküldése után. Emellett a számlát mindig igényelheti az ügyfélszolgálattal való kapcsolatlépéssel is. A Vevőnek lehetősége van szállítási címet és számlázási címet is megadni, és ha szükséges, a megrendelőlapon megjegyzést is feltüntethet. Ezeket az adatokat a dokumentum automatikusan tartalmazza. p>

Az Alensa címe minden számlán mindig a fő üzemeltetőnk címe lesz. Ez nem módosítható helyi címre. Minden számlát a feladás napjára keltezünk, nem a megrendelés napjára. A számlán szereplő dátumot az Alensa nem változtathatja meg. Lehetőség van további információk beadására a számlán, például a születés napját, vagy gyermek nevét. Az ilyen jellegű információk számlán való szerepléséért azonban a vevő felelős, a megjegyzés rovatban kell feltüntetni. A számlák nem módosíthatóak.

Az Alensa minden megrendeléshez egy számlát biztosít az ügyfeleknek. Ha a vevő több mint egy, vagy másik számlát igényel, akkor külön megrendeléseket kell leadnia.


Vissza a navigációs menübe

Fizetés és árak

A rendelés befejezéséhez a következő fizetési módok közül választhat:

Biztonságos fizetés

Minden kifizetés biztonságos és biztonságos módon történik. Az Ön személyes adatait csak a fizetés megállapítására használjuk fel, és nem adjuk át harmadik félnek.

Online fizetés

Ha úgy dönt, hogy hitelkártyával vagy bankkártyával online fizet, akkor átkerül a partnerünk biztonságos weboldalára, ahol megadhatja adatait a fizetés végrehajtásához. Az itt megadott összes információ biztonságban és titkosítva van. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez a biztonságos fizetési link csak korlátozott ideig működik. Ha lejárt az idő, akkor meg kell keresnie a megrendelését a személyes fiókján keresztül a webhelyünkön, és ismét próbálkozhat. Ha PayPal-t választja fizetési módként, akkor a PayPal saját, biztonságos fizetési oldalára irányul. Amennyiben az Alensának pénzt kell visszatérítenie Önnek, ez automatikusan megtörténik.

Fizetés banki átutalással

Ha úgy dönt, hogy banki átutalással fizet, fiókja adatait közvetlenül a megrendelés leadását követően fogja látni. Ez az információ megtalálható a visszaigazoló e-mailben is, amelyet a megrendelést követően kap. Kérjük, vegye figyelembe, hogy akár 4 napig is eltarthat a fizetés megerősítése. Megrendelése csak azután kerül postázásra, miután az összeg átutalását számviteli részlegünk ellenőrzi. Ha szeretné minimalizálni a lehetséges késedelmet, küldje el PDF formátumban a bankja által kiállított fizetési visszaigazolást e-mail címünkre: info@alensa.hu.

Banki átutaláshoz szükséges adatok
Alensa s.r.o.
Bank: Erste Bank
11600006–00000000–75571441

Kérjük, írja be a megrendelés számát a jegyzet vagy a megjegyzés rovatba. Visszatérítés esetén a vevőnek meg kell adnia minden szükséges adatot ahhoz, hogy az összeget visszautalhassuk.

Az Alensa.hu árai

A webshopban megjelenő összes termék és szállítási díj tartalmazza az ÁFA-t. Bármely promóció és kedvezmény érvényes mindaddig, amíg az Alensa.hu weboldalon szerepel.

Az Alensa fenntartja magának a jogot az árak megváltoztatására, a változó piac, a verseny, a gyártói igények stb. függvényében. A magyar piacon a legalacsonyabb árak fenntartására törekszünk. Az ügyfelek szabadon kérhetik az alacsonyabb árakat, amennyiben megfelelnek a legalacsonyabb árgarancia oldalon feltüntetett feltételeknek.


Vissza a navigációs menübe

Fizetési problémák



Vissza a navigációs menübe

Szállítási költségek és jegyzetek

Fizetési mód DPD
Bankkártya
PayPal
Banki átutalás
   
Megjegyzés:
- A szállítási költség tartalmazza az ÁFA-t
- Az ár végleges, függetlenül a fizetési módtól, és tartalmazza a csomagolást és a szállítást
- A szállítási költségek NEM függenek a megrendelés teljes méretétől és súlyától

Ingyenes kiszállítás az Alensa.hu oldalon

Az Alensa ingyenes kiszállítást biztosít 13.000 Ft feletti megrendelések esetén.

Az Alensa.hu időnként ingyenes szállítási promóciókat kínál. A különleges ajánlatok és árak érvényesek az Alensa.hu honlapján foglaltak szerint, a levelezési kampányokban vagy a közösségi médiában a vásárlás pillanatában. Az egyes promóciók időtartamát és feltételeit a promóciók ideje alatt egyértelműen feltüntetjük. Ezeket a promóció alkalmazása érdekében tiszteletben kell tartani.

Szállítás Magyarországon kívül

Nem szállítunk külföldre a magyar webshopon keresztül. Ha más európai országba kíván szállítani, kérjük, válassza ki az ország zászlaját honlapunk bal felső sarkában, és Ön az ország webshopjába kerül.

Fizetés utáni szállítás

Az Alensa.hu csak a fizetés beérkezését követően szállít. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha banki átutalást választja, a szállítás későbre tolódhat. Ha szeretné minimalizálni a lehetséges késedelmet, küldjön el nekünk a bankja által kiállított fizetési visszaigazolást. Több információt ezzel kapcsolatban a fizetési módok oldalon találhat. Egyes speciális kontaktlencsék paramétereik ritkasága miatt a vásárlás pillanatában nincsenek készleten. Az Alensa ezeket a lencséket az ügyfél számára lefoglalja, és azonnal megrendeli őket közvetlenül a gyártótól. A fizetés a megrendelés időpontjában történik, nem a feladás időpontjában. A nem készleten lévő tételek kifizetésének haladéktalanul meg kell történnie ahhoz, hogy megerősíthessük a termékek lefoglalását.

Termékek hozzáadása

Felhívjuk figyelmét, hogy a raktárunk által feldolgozott megrendelések nagy mennyiségét figyelembe véve nem garantálhatjuk a véglegesített megrendelések összevonását vagy megváltoztatását. Ha egynél több megrendelést szeretne összevonni, vagy kiegészíteni, azonnal forduljon ügyfélszolgála­tunkhoz, és eseti alapon megállapítjuk a lehetőségeket. Ez csak ügyfélszolgálati órákban lehetséges, 9–17 óráig. A megrendelés a fizetés pillanatában teljesnek tekinthető. Ha valamit szeretne hozzáadni, akkor új rendelést kell leadnia, amire további, standard szállítási díjak vonatkoznak.


Vissza a navigációs menübe

Szállítási idők

Házhozszállítás Becsült szállítási idő
DPD 1–2 munkanap a feladás dátumától
   
Megjegyzés:
- Ha a rendelés leadása 12 óra előtt történt, a feladás aznap megtörténik
- Ha a rendelés leadása 12 óra utánt történt, a feladás a következő munkanapon történik
- Ha úgy dönt, hogy átutalással fizet, akkor a szállítás a fizetés megerősítését követő munkanapon történik
- Hétvégéken nem adunk fel rendeléseket
- A becsült szállítási határidők a csomag feladásának napjától számítanak, nem a megrendelés napjától

Csomag nyomonkövetése

Mivel az Alensa naponta rengeteg megrendelést dolgoz fel, az ügyfél felel a saját küldeményének nyomon követéséért. Kapni fog egy nyomkövetési számot, amely lehetővé teszi a szállítmány online követését. Abban az esetben, ha nem kapta meg ezt a kódot a rendelést megerősítő e-mailben, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgála­tunkkal, és kérésre megadjuk Önnek a nyomkövetési számot.

Nem raktáron lévő áruk szállítási határideje

Előfordulhat, hogy egyes, egyedi parameter kombinációkkal rendeklkező kontaktlencsék nincsenek raktáron. Ezeket lefoglaljuk Önnek, és megrendeljük őket közvetlenül a gyártóktól. Ez azt jelenti, hogy hosszabb lesz a várható szállítási idő. A raktáron nem lévő, speciális kontaktlencsék szállítása gyakran függ a szállítók szállítási feltételeitől, és 2–4 hétig is eltarthat.

A lencsék kiválasztásakor és megrendelésénél az oldal jelzi a várható szállítási dátumot. Ez megváltozhat, miután kiválasztotta a kontaktlencsék paramétereit. Az ügyfél felelős azért, hogy a megrendelés folyamán ezt figyelemmel kísérje.

Alensa non-stock products delivery times

Miután kiválasztotta az Ön egyedi paramétereit, megjelenik egy új becsült szállítási idő ezeknek a paramétereknek megfelelően. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a „raktáron“ információ azt jelzi, hogy a termék cégünknél általánosan elérhető. Ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy az Ön egyedi kombinációja raktáron van. Az esetleges kései kiszállítást újra megerősítjük a termékek kosárba tétele után, majd újra a visszaigazoló e-mailben. késleltetését a vásárlási kosár oldalának folytatása után újra megerősítjük, majd ismét a rendelés visszaigazolásában e-mailben. Az ügyfelet értesítjük arról, ha a megrendelésének csak egy része van raktáron a megrendelés visszaigazolásakor, és a megrendelést csak akkor küldjük, ha az összes termék rendelkezésre áll. Az Alensa jogosult a rendelkezésre állás és a várható szállítási határidő módosítására a megrendelést követően.

Rendelések, amelyek raktáron lévő és raktáron nem lévő árukat is tartalmaznak

Miután kiválasztotta a megfelelő paramétereket minden egyes kívánt termékhez, és mielőtt véglegesítené és kifizetné a megrendelést, az ügyfélnek nagy figyelmet kell fordítania a bevásárlókosárban lévő egyes termékek becsült szállítási idejére.

Alensa non-stock products delivery times basket

A megrendelés fizetésének igazolásával és teljesítésével az ügyfél beleegyezik abba, hogy a teljes rendelést csak akkor kerül kiszállításra, miután az összes termék raktáron van. A raktáron lévő termékek külön kiszállítása csak egyedi esetekben lehetséges. Amennyiben az ügyfél kívánja, extra kiszállítási díjat fizetve (az általános szállítási költségekkel megegyező összeg), megkaphatja a rendelkezésre álló tételeket a nem raktáron lévő áruk előtt.


Vissza a navigációs menübe

Problémák a kiszállítással

Kérjük, gondoskodjon róla, hogy valaki jelen legyen a kézbesítési címen hétfőtől péntekig. Hétvégén nincsen kiszállítás.

Nem vállalunk felelősséget a szállítási késedelemért, amelyet logisztikai partnereink vagy olyan helyzetek okoznak, mint az időjárás, az ünnepek, stb. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítási partnereink által becsült kiszállítási határidőt adjuk meg. Néhány esetben a csomagok a megadott időkereten kívül érkezetnek. A lehető leggördülékenyebb szállítás érdekében kérjük, adja meg a teljes címét (utcanevet, házszámot, postai irányítószámot és várost) és telefonszámot, hogy logisztikai partnereink szükség esetén elérhessék Önt. Miután a megrendelést elküldte, kap egy nyomkövetési számot, ahol online követheti a szállítást. Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, ha bármilyen problémát észlel. Vevőszolgálati munkatársaink azonnal és hatékonyan kezelik kérdéseit.

Ha egy csomagot kézbesítése valamilyen sikertelen volt, azt a helyi postára vagy logisztikai központba lehet visszaszállítatni, vagy átvenni. Amennyiben ezt nem igényelte, akkor a csomag visszakerülhet hozzánk, vagy megsemmisülhet. Ezért a vevő felelőssége annak biztosítása, hogy a csomag az adott címen átadásra kerüljön, valamint a közvetlen kapcsolattartás a szállítmányozó társasággal csomag átadása vagy tárolása után. A megsemmisített csomagokat nem cseréljük ki vagy térítjük vissza.

Reklamációs protokoll

Ha a csomag elveszik, hiányzik vagy helytlenül kézbesítik, akkor az Ön nevében reklamációt kezdeményezünk a szállítási partnerünkkel. A követelés kezdeményezéséhez két megerősítésre van szükség: 1.) az ügyfél által aláírt nyilatkozat arról, hogy a csomag nem érkezett be; 2.) igazolás a szállítmányozó cég részéről, amelyben elismeri, hogy a csomagot helytelenül kezelték.

Miután a követelés folyamatban van, az Ön igényei szerint visszatérítjük az összeget vagy új rendelést küldünk Önnek. Ez azonban addig nem történik meg, amíg a csomag nincs elveszettnek nyilvánítva a futárszolgálat ál­tal.

Sérült csomagolás

A kontaktlencséket és a tartozékokat megfelelő méretű csomagolásban szállítjuk, hogy sértetlenül és megfelelő állapotban érkezzenek meg. Ha azonban a doboz megsérült a szállításkor, NE fogadja el a csomagot a futártól, és adja meg a kézbesítési protokoll okait, például „jelentős károsodás a dobozban“, „folyadékszivárgás“ stb. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy gyorsan reagálhassunk a problémára, és új szállítást biztosíthassunk.


Vissza a navigációs menübe

Jótállás és visszatérítés

A 365 napos garanciaidőszak akkor kezdődik, amikor a terméket a Vevő átvette. Ha a megvásárolt tétel, annak csomagolása vagy a hozzá csatolt használati utasítás a különleges törvényi előírásoknak megfelelő lejárati dátumot tartalmaz, a garanciális időtartam a lejárat dátumára esik. Általában 24 hónapnál hosszabb lejárati idővel ellátott kontaktlencséket szállítunk. A felhasználási dátumot minden termékre és annak csomagolására nyomtatják. Ha bármilyen kérdése van ezekkel a felhasználási dátumokkal kapcsolatban, kérjük, forduljon ügyfélszolgála­tunkhoz az info@alensa.hu címen.

Csere és visszatérítés esetén meg kell felelni a következő feltételeknek:


*megfelel az EU egészségügyi és biztonsági előírásainak

A csere- és visszatérítési irányelv a következőkre vonatkozik:


Az ügyfél köteles a termék visszaküldésénél követni a Csere- és visszatérítés oldalon megadott összes irányelvet.

Minden csere és visszatérítés esetében követnie kell a következő eljárást:

Az Alensa nem felelős az olyan visszatérítésekért, amelyek nem követték az itt leírt eljárást . Először kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgála­tunkkal a weboldalon vagy e-mailen keresztül, hogy tájékoztasson minket a visszaküldés okairól, valamint hogy megadja a szükséges további információkat (megrendelés számát, a termékek teljes leírását stb.) Munkatársaink felülvizsgálják kérését, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy megfelel az összes cserekritériumnak, és segítenek Önnek abban, hogyan kell eljárnia. Vevőszolgálati képviselőink 1–2 munkanapon belül igyekeznek válaszolni.

A visszatérítési eljárás lépései:

Kérjük, csak bontatlan és sértetlen dobozú kontaktlencséket (vagy folyadékokat) küldjön vissza egy merev falú dobozban (ne borítékban), hogy biztosítsa, hogy a szállítás során ne sérüljenek a termékek. A dobozba tegye bele az Alensa.hu oldalon való vásárlásról szóló számlát, valamint egy rövid hibaleírást és a további lépésekre vonatkozó utasításokat. Abban az esetben, ha új paraméterekre van szüksége, pontos információkat adjon meg. Ha visszatérítést vár a bankszámlájára, kérjük, adja meg az átruházás elvégzéséhez szükséges összes információt. Ha Ön online fizetett, a visszatérítést automatikusan a PayPal számlájára vagy a kártyára utaljuk vissza, amelyről a befizetést teljesítették.

Visszatérítési ár

Az ügyfél viseli a termék(ek) visszaküldésével járó szállítási költségeket. Az Alensa.hu nem nyújt előre fizetett lehetőséget a helytelenül megrendelt vagy már nem szükséges termékek visszaküldésére. Ha azonban az Alensa.hu részéről történik a hibás teljesítés, akkor a cserével vagy visszatérítéssel járó költségeket az eladó fedezi. Az Alensa.hu új lencséket küld Önnek további költségek nélkül.

Visszatérítések feldolgozási ideje

Az Alensa.hu megerősíti, hogy megkaptuk a visszaküldött tételeket, és tájékoztatjuk az új rendelés állapotáról. Arra törekszünk, hogy minden visszajelzést 30 napon belül megerősítsünk. Kérjük, késedelem esetén forduljon ügyfélszolgála­tunkhoz.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszatérítési eljárás kicsit hosszabb, ha eredeti és sértetlen csomagolásban napszemüveget küld vissza. Ez annak köszönhető, hogy a visszaküldött napszemüvegek eredetiségét és állapotát a központi raktárnak először alaposan meg kell vizsgálni és ellenőrizni kell.

A vevő beleegyezik az egyes visszatérítésekhez szükséges feldolgozási idők tiszteletben tartásába..


Vissza a navigációs menübe

Panaszok az árukról és szolgáltatásokról

Az Alensa.hu nem fogad el panaszt azokban az esetekben, amikor a termékek már eldobásra kerültek és nem vizsgálhatók. Kérjük, tartózkodjon a gyanított hibás termékek eldobásától, és szolgáltasson fényképes bizonyítékot minden látható hibáról vagy sérülésről. Panasz esetén a vevő köteles először értesíteni ügyfélszolgála­tunkat, hogy a vevő tájékoztatást kapjon arról, hogyan kell eljárnia. Ha egy terméket vissza kell küldeni, az ügyfélnek követnie kell a csere- és visszaküldési irányelvek oldalon megadott eljárást.

A TopVue termékekkel kapcsolatos panaszokat a TopVue pénzvisszafizetési garancia feltételei szerint kezeljük mindaddig, amíg minden feltétel teljesül.

Az Alensa.hu egy online eladó, amely kontaktlencsékkel és azokhoz kapcsolódó termékekkel foglalkozik, nem látszerész vagy szakorvos. Ez azt jelenti, hogy jogi szempontból nem lehetséges, hogy próbalencséket biztosítsunk, vagy hogy ki tudjuk cseréljük az egyéni lencséket. Az Alensa csak teljes csomagokkal foglalkozik.

Hibásnak vélt lencsék és minőséggel kapcsolatos panaszok

Ha bármilyen panasza van a lencsék minőségével kapcsolatban (pirosság, homályos látás, kellemetlen érzés, szárazság), elküldjük a lencséket a gyártónak, aki ezután elvégzi a szóban forgó termékek alapos ellenőrzését. Felhívjuk figyelmét, hogy ez a folyamat több hónapig is tarthat, beleértve a szállítási időt is, míg választ kapunk a gyártótól. Egyes lencséket külföldre kell küldeni kivizsgálásra, ami szintén befolyásolhatja a folyamat hosszát. Ha a hiba valóban a gyártás során keletkezett, akkor új lencséket fogunk küldeni, ugyanazokkal a paraméterkombi­nációkkal, díjmentesen. Ha azonban megállapítást nyer, hogy nincs gyártási hiba, akkor nem áll módunkban visszatérítést adni a lencsékért, vagy új lencséket küldeni.

Ha sérült vagy hibás terméket szeretne visszaküldeni, kérjük, csomagolja be egy merev falú dobozba és küldje vissza postai úton. A merev falú doboz megakadályozza a szállítás közbeni sérülést. A szállítás során tovább károsodott kontaktlencséket nem fogadjuk el, nem térítjük vissza és nem helyettesítjük. Annak érdekében, hogy a gyártó elvégezhesse a teljes ellenőrzést, az összes lencsét szükséges visszaküldeni, beleértve az eredeti dobozt és a fel nem nyitott darabokat is, amelyeken szerepel a termékek LOT száma. A már felbontott és használt kontaktlencsét egy folyadékkal teli, szorosan lezárt kontaktlencse tartóban szükséges visszaküldeni, hiszen meg kell akadályozni, hogy kiszáradjon a szállítás során. Mivel minden eset egyedülálló, javasoljuk, hogy előzetesen lépjen kapcsolatba ügyfélszolgála­tunkkal a pontos meghatározás és a pontos részletetek érdekében (hány lencsét küld vissza, a csomag bontott, vagy felbontatlan, a LOT számok közlése stb.) az info@alensa.hu e-mail címen. A visszajuttatni kívánt tételekhez csatolni kell egy levelet, amelyben leírja a termékek hibáját és sikeres minőségi ellenőrzés esetén a kívánt kompenzációt (visszatérítés vagy csere lencse). A panaszokat és a visszatérítések vagy cserék iránti kérelmeket az áru átvételétől számított 6 hónapon belül kell megtenni. A gyártó minőségi ellenőrzése több hónapig is eltarthat. Az Alensa nem tud intézkedni, amíg nem kapta meg a gyártótól a minőségellenőrzés zárójelentését.

Új márkájú lencsékkel kapcsolatos elégedetlenség

Új márkájú kontaktlencsére való áttérésnél, még akkor is, ha szakember által ajánlott, fennáll annak a kockázata, hogy ez az új márka nem illeszkedik a viselőhöz. Az eladó nem vállal felelősséget semmilyen olyan orvosi szövődményért vagy kellemetlen érzésért, amely nem receptre felírt lencse viseléséből adódik. Mindig konzultáljon szemészével vagy optikussal, mielőtt új lencséket próbálna ki. Ugyanazon típusú lencsék mindenkinél más és más végeredményt válthatnak ki. Az Alensa nem vállal felelősséget az orvosi recept nélkül megvásárolt lencsékkel kapcsolatban tapasztalt problémákért. Az ügyfeleknek mindig javasolt érvényes orvosi recepttel rendelkezniük, és olyan kontaktlencséket vásárolniuk, amelyet szemész szakorvos írt elő, eltérés nélkül. Ez a kontaktlencse folyadékokra, szemcseppekre és szemspraykre is vonatkozik.

Csak akkor cseréljük vagy térítjük vissza a kontaktlencsék vagy más termékek árát, ha a csomagolás bontatlan és sértetlen.

Színes kontaktlencsék színhatásából adódó elégedetlenség

A színes kontaktlencsék végső színhatása nagyon szubjektív és eltérő lehet a sokféle külső hatástól és feltételektől függően. Először is, a végső színhatás függ a szem pigmentációjától, míg másodsorban a külső hatásoktól, beleértve a fényviszonyokat, a ruházatot és sminket. A színes kontaktlencsék a szemek természetes színétől eltérő színt eredményezhetnek. Mindenki esetében a színes kontaktlencsék különböző végső színhatást eredményezhetnek, ami nem jósolható meg előre. Ha nem elégedett a végső színhatással, a fent említett okokra hivatkozva sajnos nem áll módunkban kompenzációt adni. Az ügyfél a vásárláskor beleegyezik abba, hogy a színes kontaktlencsék nem visszatéríthetők, kivéve, ha a gyártó elismeri a gyártási hibát.

Panaszok a weboldallal és annak tartalmával kapcsolatban

Az Alensa fenntartja a jogot, hogy bármikor megváltoztassa honlapjának tartalmát. Célunk, hogy ügyfeleink naprakész információkkal rendelkezznek, de tilos az ideiglenesen félreértelmezett információk vagy hibák miatt való felelősségre vonás. Ez vonatkozik a rosszindulatú támadások vagy szoftverek (vírusok, hackerek stb.) által okozott technikai problémákra is. Ha bármilyen problémát észlel webhelyünkkel vagy tartalmával kapcsolatban, kérjük, értesítse ügyfélszolgála­tunkat, hogy orvosolhassuk ezeket a problémákat.

Az ügyfelek honlapunkon tett észrevételei nem képviselik az Alensa.hu nézeteit, véleményét, álláspontját, és szubjektívnek kell őket tekinteni. A megjegyzéseket nem szabad úgy értelmezni, mint iránymutatásokat vagy tanácsokat. Az Alensa.hu megpróbálja szerkeszteni, kijavítani vagy módosítani a potenciálisan félrevezető vagy helytelen információkat. A problémás vagy visszaélő felhasználókat is eszerint kezeljük.


Vissza a navigációs menübe

Alternatív vitarendezés

A fogyasztónak joga van arra, hogy az alternatív vitarendezést kérje, ha nem elégedett a panasz eredményeivel, vagy úgy véli, hogy az eladó megsértette fogyasztói jogait. Kapcsolatba léphet az eladóval az info@alensa.hu e-mail címen. Ha az eladó a 30 napos határidőn belül megtagadja a korrekciót, vagy nem válaszol, akkor a fogyasztónak jogában áll panaszt benyújtani egy alternatív vitarendezési szervezethez (ADR-szervezet), amelyet a magyar és az uniós jog kötelezően köt (SI No. 343, 2015). A panaszt az magyar és az uniós jog szerint részletesen is be lehet nyújtani (SI No. 343, 2015).

A fogyasztó online is panaszt tehet az online vitarendezési platformon (ODR platform) keresztül – http://ec.europa.eu/…index_en.htm.

A „fogyasztó“ fogalma az alternatív vitarendezés esetén magában foglalja azokat a természetes személyeket, akik a kereskedelmükön, üzleti tevékenységükön, vagy szakmájukon kívül járnak el. Ha azonban a szerzõdést az egyén részben kereskedelmi (kettõs célú szerzõdések) és részben azon kívül esõ célokra kötötte, és a kereskedelmi cél olyan korlátozott, hogy a kínálat általános összefüggésében nem domináns, akkor ezt a személyt is fogyasztónak kell tekinteni. Az alternatív vitarendezést a kereskedő és a fogyasztó közötti adásvételi szerződésekből vagy szolgáltatási szerződésekből eredő szerződéses kötelezettségekkel kapcsolatos peren kívüli vitarendezési eljárásokra kell alkalmazni. Az alternatív vitarendezés csak a hosszú távú beszerzési szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem vonatkozik azokra a vitákra, amelyeknél a követelés értéke nem haladja meg a 20 eurót. Az alternatív vitarendezési szervezet névleges díjat adhat a fogyasztó részére a panasz benyújtásához, amely nem haladhatja meg az 5 eurót, beleértve az ÁFA-t.


Vissza a navigációs menübe

Elállás a szerződéstől

Az EU jogok szerint mindenkinek joga van a szerződéstől való visszalépéshez az áru átvételétől számított 14 napon belül. A szerződéstől való elállás esetén a Vevőnek a következő feltételeket kell teljesítenie:

A visszaküldött áruknak teljesnek kell lenniük

Az árunak használatlannak és sértetlennek kell lennie. Az eredeti csomagolást nem szabad felnyitni. Ha a fogyasztó felnyitja az eredeti csomagolást, akkor a termék már nem használható higiéniai és biztonsági okokból. Az ilyen termék már nincs újra eladható állapotban, és nem küldhető vissza. Ez alól kivételek a napszemüvegek és a szemüvegkeretek. Ha napszemüveget vagy szemüvegkeretet a kézhezvételtől számított 14 napon belül szeretné visszaküldeni, akkor a teljes terméket vissza kell juttatni, beleértve a tokot, a dobozt, a mellékleteket, a tisztítókendõket és az azonosító címkéket vagy az árcédulát. A termék valamely elem nélkül nem tekinthető teljesnek, és ilyen esetben nem kerül sor visszatérésre vagy cserére. Köszönjük megértését és együttműködését.

Kötelező dokumentáció

Kérjük, mellékelje az Alensa.hu által kiadott vásárlási igazolást, annak másolatát vagy rendelési számát. Ne felejtse el feltüntetni bankszámlaszámát, ha szükséges.

Az árut eredeti állapotában kell visszajuttatni

Kérjük, a visszaküldött árut egy merev falú kartondobozban, ne borítékban küldje vissza (még akkor sem, ha ütközésgátló a boríték). Ha a szállítmány sérülést szenved a szállítás során, nem vagyunk kötelesek elfogadni. Elállás esetén, ha a Vevő a fenti feltételeket teljesíti, teljes visszatérítést kap, beleértve az eredeti szállítási költségeket is. A Vevő csak az áruk visszaküldésének költségeit viseli. A visszatérítést az a visszaküldött áru átvételének időpontjától számított 2–10 napon belül jóváírjuk az ügyfél számlájára.

Visszatérítési ár és eljárás

Ha minden szükséges feltétel teljesült, a vevő teljes visszatérítést kap. A visszaküldés költségei a vevő felelősségi körébe tartoznak. Minden visszatérítés a csere- és visszatérési irányelvek oldalon feltüntetett információk és feltételek szerint kerül feldolgozásra.


Vissza a navigációs menübe

Adatvédelmi irányelvek

Az Alensa cég, az Alensa.hu e-shop üzemeltetője csak a szállításhoz szükséges, és az ügyféllel való kapcsolattartásra vonatkozó adatokat kéri, nevezetesen az ügyfél nevét és vezetéknevét, címét, telefonszámát és e-mail címét. A Vevő vállalja, hogy ezeket az adatokat az Eladó a fentiekben meghatározott célra felhasználhatja. A megrendelés folyamán, valamint az Általános Szerződési Feltételeknek való megfelelést követően a Vevő hozzájárulását adja ahhoz, hogy automatikusan létrehozzunk egy ügyfélfiókot, és automatikusan regisztráljuk, hogy értesítést kapjon megrendelés állapotáról és marketing kezdeményezése­inkről.

Cookie-k

Webhelyünk és vásárlási élményeink javítása érdekében cookie-kat használunk. Ezek a cookie-k tartalmazzák a számítógépre vagy eszközre küldött információkat, és nem tudják leolvasni személyes adatait. A cookie-k használatának engedélyezésével azonosítani tudjuk az Ön által használt eszközt, a cookie-k használatával azonban egyéneket azonosítani nem tudunk.

Az online vásárlási élmény optimalizálásához három különböző típusú cookie-t használunk:

(1) Az ideiglenes cookie-k nyomon követik webhelyünk látogatásait a különböző használati minták elemzéséhez. Lehetővé teszik számunkra, hogy adatokat gyűjtsünk honlapunk optimalizálásához a használati struktúra személyre szabásával és javításával. Ezek a cookie-k automatikusan törlődnek az oldalunk elhagyása után.
(2) Az állandó cookie-k hosszabb ideig maradnak a számítógépen, hogy személyre szabási és regisztrációs szolgáltatásokat lehessen használni a jövőbeli látogatásokhoz. Ezek a cookie-k egy bizonyos idő elteltével automatikusan törlődnek, de a felhasználó bármikor kézzel is törölheti őket.
(3) A harmadik felek cookie-jait partnereink használják, és tájékoztatnak bennünket bizonyos termékek és oldalak érdeklődési köréről. Nem mentenek semmilyen személyes adatot, hanem az adatokat nem azonosítható álnevek alatt tárolják. Ezek a cookie-k a számítógépre kerülnek, és egy bizonyos idő elteltével automatikusan törlődnek.

A legtöbb böngésző alapértelmezés szerint elfogadja a cookie-kat, és a biztonsági beállítások egyenként engedélyezhetik / megtagadhatják őket. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a cookie-k letiltása a weboldal egyes részeinek elérhetetlenségéhez vagy nem teljes funkcionalitásához vezethet.

Szeretnénk hangsúlyozni, hogy a cookie-kba mentett adatok nem kapcsolódnak személyes adataihoz, hacsak nem kifejezetten kérjük a beleegyezését (például a cím elmentéséhez, hogy eljuttathassuk a termékeket).

Honlapunk használatának folytatásával feltételezhetjük, hogy Ön beleegyezik a cookie-k használatába a vásárlási élmény optimalizálása érdekében. Ha nem elégedett a cookie-irányelveinkkel, javasoljuk, hogy; vagy hagyja abba a weboldal használatát, törölje a cookie-kat a weboldal böngészése után, vagy használja a böngésző névtelen beállításait a weboldalunk használatához.


Vissza a navigációs menübe

Bejelentkezés

Bejelentkezés az alábbiakkal

Facebook Google