Ismételje meg az utolsó megrendelését

Általános szerződési feltételek

Köszönjük, hogy ellátogatott hozzánk a www.alensa.hu webáruházba. A www.alensa.hu eredeti és minőségi kontaktlencsét és kiegészítőket forgalmazó webáruház, mely az Európai Unió egész területén működik és az Alensa hálózat tagja.

Miért előnyös nálunk vásárolni?

★ A visszaküldendő áruk gyors és méltányos kezelése miatt!
★ Lépjen velünk kapcsolatba az info@alensa.hu e-mailcímen.
Vagy hívjon bennünket a következő telefonszámon: 0614088300 (Hétfő – Péntek 8:00 – 16:00)
★ Saját áruraktárakkal rendelkezünk, így a rendelkezésre álló árukészletből azonnal tudunk szállítani.
★ 2015-ben több, mint 250,000 sikeres kiszállítást teljesítettünk.

Bevezető

Az alábbi feltételek vonatkoznak a www.alensa.hu webáruházon vásárolt termékekre és a vásárlás folyamatára.

Az általános vásárlási és szerződési feltételek meghatározzák és megadják a Vásárló és az Eladó felek közötti szerződéses kapcsolatot a www.alensa.hu webshopban történő vásárláskor. A szerződés távollévő felek között, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül. A szerződés nem minősül írásbelinek, iktatásra nem kerül, az utóbb nem visszakereshető. A szerződéskötés nyelve magyar.

Minden a felek között létrejövő szerződéses kapcsolat a Cseh Köztársaság törvényi szabályozásán alapul. Ha a szerződő fél a fogyasztó és minden kapcsolat ami jelen általános szerződési feltételekben nem kerül szabályozásra, azt a cseh polgári törvénykönyv vonatkozó rendelkezései (Act No. 40/1964 Coll.) és a cseh Fogyasztóvédelmi Törvény (Act No. 634/1992 Coll.) szabályozzák. Ha a szerződő fél jelen vásárlással szerződést köt, és ez üzlet tárgyát képezi, minden kapcsolat, ami jelen általános szerződési feltételekben nem kerül szabályozásra, azt a cseh Kereskedelmi Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései és ezek módosításai szabályozzák. (Act No. 513/1991 Coll.)

A webáruház működtetője

A www.alensa.hu webáruház üzemeltetetője:
Cégnév: Alensa, s.r.o.
Cím: Stružky 1326/6, 198 00 Praha 9
Adószám: 30391628–2–51
Cégjegyzékszám: C 102349
Bejegyezte: Prágai Városi Bíróság, 2004. október 14. dátummal 

A www.alensa.hu webáruház számára tárhelyet biztosító szolgáltató:
Cégnév: ZONER software, a. s.
Székhely: Nové sady 18/583, 602 00 Brno, Csehország
Telefonszám: +420 543 257 244
Postázási cím: Nové sady 18/583, 602 00 Brno, Csehország
E-mail: admin@zoner.cz 

Megrendelések

A vásárlási szerződés akkor tekinthető befejezettnek, amikor a Vásárló az online megrendelő űrlapon keresztül leadja a megrendelését. A megrendelés telefonon keresztül is leadható. Ebben az esetben a Vásárlónak határozottan nincs szüksége semmilyen nyomtatott vásárlást igazoló bizonylatra, szórólapra vagy a „Megjegyzés az Eladónak“ rovatba nem hagy semmilyen megjegyzéstét és egyetért azzal, hogy elektronikus formátumban lett rögzítve a megrendelése. A www.alensa.hu webáruház felületén elindított megrendeléssel a Vásárló elismeri, hogy elolvasta az általános szerződési feltételeket, és elfogadja ezeket. A Vásárlónak lehetősége van arra, hogy a számlázási címe eltérjen a szállítási címtől, és megjegyzést közöljön a megrendelésben. Ezek az információk automatikusan rögzítésre kerülnek az adózás dokumentációjában.

Dílerkód használata

Az Alensa.hu kedvezmény kódot megoszthatja barátaival, családjával, munkatársaival, valamint bármilyen szociális média platformon, barátok barátait vagy akár idegeneket segítve. Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelésének legalább 4500 Ft-nak kell lennie ahhoz, hogy jogosult legyen a dílerkód programból származó kredit felhasználására. A kedvezmény kód csak külső oldalakon osztható meg, beleértve a szociális média platformokat, és nem célja az Alensa.hu, vagy olyan partner hálózatokon keresztül való megosztás, melyekkel az Alensa együttműködik.

Fizetési módok és árak

A mi webshopunkban a következő fizetési módok közül tud választani: 

Biztosítjuk arról, hogy minden fizetési mód biztonságos csatornán keresztül fog megtörténni. Az Ön által megadott adatok a fizetés teljesítésére használjuk fel, és azokat harmadik fél részére nem adjuk át. Amikor online fizetési módot választja, azonnal átirányítjuk a partnerünk biztonságos oldalára, ahol befejezheti a fizetés folyamatát. Ha szükséges, akkor elérheti a biztonságos fizetés linkjét a weboldalunkon található személyes fiókján keresztül. Keresse meg a megrendelését, ahol lehetősége van az online fizetés kiválasztásához. A biztonságos fizetés weblinkje csak rövid ideig marad aktív. Ha ezt nem tudja elérni, kérjük jelezze ezt a vevőszolgálat számára.

Minden ár, ami a termékekhez és a kiszállításhoz tartozik magában foglalja az általános forgalmi adó értékét. Bármely promóció és kedvezmény addig érvényes, amíg a www.alensa.hu weboldalon található vonatkozó informácó ezt említi.

Ha bármilyen problémát észlel a fizetéssel kapcsolatban vagy kérdése van a termék árával kapcsolatban, kérjük jelezze azt a vevőszolgálat számára az info@alensa.hu e-mail címen.

Szállítási költség

Amennyiben a megrendelés összege nem haladja meg a 13000 Ft-ot, a szállítás díja az alábbi táblázat szerint érvényes: 

Szállítási mód Szállítás költsége
DPD 590 Ft (+200 Ft utánvétel esetén)
Magyar Posta 590 Ft (+200 Ft utánvétel esetén)
TOF 890 Ft (+200 Ft utánvétel esetén)
Csomagküldő.hu (átvételi pontra) 190 Ft (minden esetben)

Megjegyzés:
INGYENES KISZÁLLÍTÁS 13000 forint feletti megrendelés esetén!
A kiszállítás költsége magában foglalja az általános forgalmi adót.

A szállítás összege magában foglalja a csomagolás és a szállítás költségét. Az ár mindig a végső ár, magában foglalja az általános forgalmi adó értékét. A szállítási költség és a fizetési mód a megrendelés során fel van tüntetve, így a vásárló a megrendelés leadása előtt ezt világosan látni fogja, és a megrendelés leadása előtt. A szállítási költség független a megrendelés végső méretétől és súlyától.

A utánvételes vásárlás szállítási költsége mellé +200 forint utánvétel költséget számít fel a szállítmányozó.

A különleges ajánlatok és árak addig érvényesek, amíg azok a www.alensa.hu webshop felületén a vásárlás pillanatában érvényesek.

Szállítási idő

A raktáron lévő termékek esetében a szállítás a megrendelés beérkezésétől számított 1–3 munkanapon belül történik.
A bővebb tájékoztatás és részletes táblázat az ezen linken érhető el: Szállítási idő

Rarktáron nem található termékek szállítási ideje

A beérkező megrendeléseink 97%-át azonnal kiszállításra tudjuk küldeni. A speciális értékekkel megadott kontaktlencsék nem biztos, hogy raktáron vannak és ebben az esetben a megrendelést a mi webáruházunk is utánrendeli. A megrendelés ideje alatt a webáruházunk termékei mellett a kontaktlencse paramétereinek magadása során megjelenik a termék “Becsült kiszállításának az ideje”. A “raktáron van” állapot a raktárunk általános adott időpontban szereplő állapotát jelöli. Ez az állapot idővel változik. Bármilyen késés a kiszállításról szóló megerősítő email-ben kerül tájékoztatásra. Ha a vásárló megrendelésének csak egy része van raktáron, arról is küldünk email-ben értesítő tájékoztatót. A fizetés teljesítésével a vásárló egyetért azzal, hogy a megrendelést csak akkor fogja a cég elküldeni, amint minden tétel beszerzésre került. Ha a vásárló a raktáron nem szereplő tételeket nem várja be, és a raktáron lévő tételeket korábban szeretné megkapni, akkor az általános körülményektől eltérően lehetőség nyílik arra, hogy a vásárló külön szállítási díj fejében megkapja a raktáron lévő termékeket. Fenntartjuk a jogot, hogy a kiszállítás időpontját a gyártóval történő egyeztetés során megváltoztassuk, a változtatás megtörténtéről a vásárlót tájékoztassuk. Mindig arra törekszünk, hogy a megrendelésekkel kapcsolatban pontos információt adjunk a vásárlónak. A gyártóktól függővé kell tennünk a kiszállítás megkezdésének idejét.

Nem vállalunk felelősséget a szállítmányozó partner felelősségéből származó késésért. A lehető leggyorsabb kiszállítás érdekében, arra kérjünk a vásárlóinkat, hogy azt a teljes és egész címet adják meg a megrendelés leadásakor, ahol a legnagyobb valószínűség szerint a kiszállítás idejekor tartózkodni fognak. (utca neve, házszám, irányító szám, város) Ha bármilyen probléma adódik, a vevőszolgálat is nyomon tudja követni a megrendelést. Amikor a megrendelés kiszállítása elkezdődött erről a rendszerünk üzenetet fog küldeni önnek, amiben a nyomonkövetési kódot is rendelkezésére fogjuk bocsátani és a csomagját online rendszeren keresztül követni tudja. Ha kérdése vagy problémája van, kérjük keresse fel a vevőszolgálatunkat.

Sérült csomagolás

A kontaktlencsék és kiegészítők megfelelő méretű és erős falú csomagolásban kerülnek kiszállításra, így biztos lehet abban, hogy a megrendelése sértetlenül fog megérkezni Önhöz. Ennek ellenére, ha a megrendelésének a csomagolása sérült, ne vegye át a csomagot a szállítmányozótól és a szállítmányozó részére azt a helyszínen megjegyzésben közölni szíveskedjen. Ezek után kérjük Önt, hogy ezt a problémát az alensa.hu vevőszolgálatán keresztül is jelezze. Ez azért szükséges, hogy azonnal új terméket tudjunk küldeni Önnek.

A szerződéstől történő elállás

A Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget ideértve a kiszállítás költségét is. Amennyiben a vállalkozás az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha a vállalkozás a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

Elállási jog gyakorlásának a menete:

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot e-mailben az info@alensa.hu hu e-mail címre elküldeni.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

Elállási/Felmon­dási mintanyilatkozat

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek

Webáruházunk kínálatában olyan termékek is találhatók melyek esetében a fogyasztó felbontás után nem gyakorolhatja az elállási jogot (kontaktlencse, kontaktlencse folyadék stb.) ezzel kapcsolatban érdeklődjön ügyfélszolgála­tunkon. A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1)-nek alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetben:

  1. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  2. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  3. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  4. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

A terméknek az eredeti állapotában és csomagolásában kell visszaérkeznie

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Alensa.hu visszaküldási címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgál­tatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Fogyasztó által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.

Visszaküldési cím

Alensa.hu
Rózsa u. 101
Budapest
1064 

Kellékszavatosság

Ön az Alensa.hu webáruház hibás teljesítése esetén a kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint az Alensa s.r.o.-val szemben. Ön, mint Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

Ön fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl a vásárló kellékszavatossági nem tudja érvényesíteni. A kellékszava­tossági jog érvényesítése esetén Ön kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, ebben az esetben viszont a Vevő köteles az áttérés költségét viselni kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele amennyiben a Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Alensa s.r.o. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön, mint Vásárló köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő eldöntheti, hogy a korábban ismertetett Kellékszavatossági jogot vagy a Termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Vevő e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét a Vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Hibás teljesítés esetén az Alensa s.r.o. vállalkozás a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező 1 év jótállást vállal. Az Alensa s.r.p vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjük kedves vásárlóink figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vevőt a jótállásból fakadó jogok az Kellékszavatosság és a Termékszavatosság ismertetésénél meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn.

Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:

Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Vagy az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetőségein, amely a következő linken érhető el → területi kormányhivatalok fogyasztóvédelmi egységeinek elérhetőségei

Az Eladások Elektronikus Nyilvántartásának Törvénye alapján az eladó köteles elismervényt ad a vevőnek. Ugyanakkor, az eladó köteles a bevételt online beiktatni az adóhatóság felé; technikai hiba esetén nem később, mint 48 órán belül.

Alternatív vitarendezés

Ha a vásárló nem elégedett azzal, ahogy a vita megoldódott, vagy azt állítja, hogy az eladó fél sérti a vásárlók jogait, a vásárlónak jogában áll van és követelheti a vitarendezés korrekcióját. A Vásárló az info@alensa.hu e-mail címen kapcsolatba kell, hogy lépjen az Eladó féllel. Ha az Eladó fél elutasítja a korrekció lehetőségét vagy a megkereséstől számított 30 napon belül nem válaszol, a vásárlónak jogában áll panaszt tenni egy Alternatív Vitarendezési szervezetnél, az 1994. évi LXXI. törvény értelmében. A vásárlók az Európai Online Vitarendezés platformon keresztül is leadhatják a panaszaikat: (ODR platform) – http://ec.europa.eu/…index_en.htm. Az Alternatív Vitarendezés során a „fogyasztó“ megnevezése kiterjed azokra a természetes személyekre, akik saját kereskedelmi, üzleti, kézműipari vagy szakmai területükön kívül cselekednek. Ha a szerződés megkötésének célja a személyhez köthető kereskedelmen részben kívül vagy részben belül értelmezendő (kettős célú szerződések) és a kereskedelem célja annyira limitált, hogy a kínálat összefüggésében nem uralkodó, az a személy is fogyasztóként kezelendő. Az Alternatív Vitarendezést alkalmazni kell a bírósági eljárás helyett a vonatkozó jogvitákban a kereskedő és a fogyasztó között keletkezett szerződéses kötelezettségekre, értékesítési szerződésekből vagy szolgáltatási szerződésekből keletkező esetekre. Az Alternatív Vitarendezést csak a hosszú-távú vételi szerződések esetében kell használni. Alternatív Vitarendezést nem kell alkalmazni olyan esetekben, ahol a reklamáció értéke nem haladja meg a €20-nak megfelelő forint értékét. Az Alternatív Vitarendezés alkalmazásának költsége a vásárlót illeti meg, ami nem haladhatja meg az €5 értéket – ÁFA értéket magában foglalva.

Bejelentkezés

Bejelentkezés az alábbiakkal

Facebook Google