Kedves vásárlóink! Biztosíthatjuk Önöket, hogy raktáraink teljes mértékben működőképesek és minden terméket azonnal kiszállítunk. A hatóságok által egyes útvonalakon a hatóságok intézkedései miatt azonban késés lehet a szállításban. Előfordulhat, hogy a futárcégek leterheltsége miatt a szállítást egyéb futárcég végzi majd el.

Reklamáció és cseregarancia

A reklamáció és csere feltételei:

• A kontaktlencsék külső dobozának bontatlannak, sértetlennek és újra eladható állapotúnak kell lennie*

• Az Alensa.hu webshopból vásárolt termékek vásárlásának időpontja nem lehet egy évnél régebbi időpont

* megfelel az EU egészségügyi és biztonsági előírásoknak

Más paraméterekkel rendelkező kontaktlencsére szeretne cserélni?

Ha a paraméterei megváltoztak, vagy véletlenül hibásan adta le a rendelését, a sértetlen és bontatlan dobozt kicserélheti a lentebb vázolt eljárást követve. Az új lencséket a visszaküldött csomag beérkezése és állapotának leellenőrzése után küldjük.

Panaszok napszemüvegekkel, keretekkel és szemüvegekkel kapcsolatban

A napszemüveget, keretet és szemüveget optimális állapotban szállítjuk, és a feladás előtt alapos minőségi ellenőrzésre kerül. Abban a ritka esetben, amikor ezek egyike sérülten érkezik vagy azonnali hibától szenved, vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálattal, és az eset kivizsgálásával segítünk Önnek. Azonban a nem megfelelő használat, a helytelen gondozás, a normál kopás, valamint a gyakori használat által okozott kár panasz esetén nem téríthető meg. Kiegészítő engedmény vagy kártérítés nem adható az ügyfél által okozott károkért.

Másik terméket szeretne?

Ha másik márkájú terméket szeretne rendelni, és a dobozok bontatlanok és sértetlenek, visszaküldheti őket hozzánk. Az Alensa.hu ebben az esetben visszatéríti a termékek árát, Ön pedig leadhatja az új rendelését a kívánt termékekkel. Ármódosításra nincs lehetőség; a teljes összeget visszatérítjük, ha a visszaküldött termékek megfelelnek a fent vázolt kritériumoknak.

Más okból kifolyólag szeretne reklamálni?

A TopVue termékekre érvényes pénzvisszafizetési garancia esetére is ugyanaz az a visszaküldési eljárás vonatkozik, mint az előzőekben említett esetekben.

Hibás kontaktlencsék

Továbbá, amennyiben olyan terméket szeretne cserélni, amelyről gyanítja, hogy hibás, vagy bármilyen panasza van a kontaktlencsék minőségével kapcsolatban, (kényelmetlen érzet, homályos látás, szárazságérzet, stb.) a termékeket vissza kell juttatni hozzánk, majd mi továbbítjuk azt a gyártóhoz hivatalos minőségi ellenőrzésre. Ebben az esetben ugyanaz a visszaküldési eljárást kell követni. Ha hibás terméket szeretne visszaküldeni, fontos, hogy elsőként lépjen kapcsolatba ügyfélszolgála­tunkkal pontos utasításokért és egyéb információkért. A procedúra lefolytatásához a gyártó kérheti a termékre vonatkozó érvényes receptet. A dokumentum hiányában pedig kérelme elutasításra kerülhet. A folyamat hozzávetőlegesen akár 2 hónapot is igénybe vehet, beleértve a szállítási időket, mert a kivizsgálandó kontaktlencséket a gyártók külföldi egységeihez kell visszaküldenünk. Amikor a gyártásból származó hiba detektálásra kerül, vagy új kontaktlencsét fogunk küldeni Önnek a korábban megadott paraméterekkel ingyenesen, minden költségtől mentesítve a Vásárlót, vagy visszautaljuk az összeget. A visszaküldött kontaktlencsék árát lehetőség van kreditösszeg formájában is visszakérni. Ha a minőségi kivizsgálás során kiderül, hogy a hiba nem a gyártás során alakult ki, akkor sajnos nem áll módunkban új kontaktlencséket küldeni vagy kompenzációt felajánlani.

Hogyan működik a visszaküldés vagy csere?

Először kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal telefonon vagy e-mailben. Munkatársaink megállapítják, hogy a kérelem megfelel-e a csere feltételeknek, és szívesen ismertetik a folyamatot részletesen Önnek. A bontatlan és sértetlen csomagokat a budapesti címre szükséges eljuttatni. Kérjük, hogy az Alensa.hu által kiállított vásárlást igazoló bizonylatot és egy rövid hibaleírást mellékeljen a csomaghoz. A visszaküldés költségei a vásárlót terhelik.

Reklamációs pont Alensa.hu
Teve utca 60.
Budapest
1139

Miután megerősítjük, hogy a visszaküldött tételek újra eladható állapotban vannak (megfelelnek az EU egészségügyi és biztonsági előírásoknak), előkészítjük az új rendelést, és az új termékeket ingyenesen küldjük el.

Vásárlóinknak lehetősége van a termékeket Csomagküldő átvételi pontjaink valamelyikére személyesen is visszavinni (köztük a Teve u. 60. szám alá is). Amennyiben valamelyik átvételi pontra szeretné visszavinni a terméket, feltétlenül lépjen kapcsolatba ügyfélszolgála­tunkkal, és kérjen egy reklamációs címkét. Ezt a címkét ki kell nyomtatni és a csomag külsejére rá kell ragasztani, és csak így küldhető vissza. A reklamációs címke nélkül nem áll módunkban elfogadni a csomagokat. Az átvevőhelyek listája: https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek

Panasz és az áru visszaküldése

Ha vissza szeretné küldeni a sérült vagy hibás terméket, akkor kérjük, hogy azt csomagolja be egy merev falú kartondobozba, és ajánlva küldje vissza a megadott címre. Szeretnénk felhívni Vásárlóink figyelmét, hogy kizárólag megfelelően, merev falú dobozba becsomagolt termékeket áll módunkban elfogadni. A megfelelő csomagolással elkerülhetővé válik a csomag visszaszállítása során bekövetkezhető további sérülés. Buborékos fóliába vagy levelező borítékba csomagolt panaszos terméket NEM FOGADUNK EL és a sérült termékekre garanciát nem érvényesítünk. Ha visszatérítést vár bankszámlájára, kérjük, minden szükséges információt küldjön el nekünk, hogy az átutalást megtehessük. Ha online, bankkártyával vagy Paypal-al fizetett, a visszatérítés a PayPal számlára, vagy a fizetésre használt kártyára történik.

Győződjön meg róla, hogy a visszaküldésre átadott csomagról bizonylatot kap! A visszaküldéssel kapcsolatos komplikáció esetén az szükséges lehet, ezért kérjük bizonyosodjon meg arról, hogy igény esetén a dokumentumot az ügyfélszolgálat rendelkezésére tudja bocsátani.

Mennyibe fog kerülni?

Az ügyfelet kizárólag a visszaküldött termék(ek) szállítási költsége terheli. Azonban, ha az Alensa.hu részéről történik a hibás teljesítés, minden költség az eladót terheli. Az új lencséket további költségek nélkül küldjük el.

Mennyi ideig tart?

Az Alensa.hu először megerősíti, hogy beérkezett a visszaküldött csomag, majd értesítjük Önt az új rendelés állapotáról. Arra törekszünk, hogy minden megerősítés 30 napon belül megtörténjen. Kérjük, bátran forduljon ügyfélszolgála­tunkhoz, ha úgy érzi, hogy késés áll fenn.

Felhívjuk figyelmét, hogy az eredeti és sértetlen dobozban visszajuttatott szemüvegek esetében a csere folyamata valamennyivel tovább tart. Ennek oka az, hogy a visszaküldött napszemüvegek hitelességét és állapotát főraktárunknak először ki kell vizsgálnia és meg kell erősítenie.

Minden áruvisszatérítés külön eset, és ezért arra kérjük Önt, hogy a részletekkel kapcsolatban lépjen kapcsolatba a vevőszolgálattal az info@alensa.hu e-mail címen. 

Cseregarancia

Új kontaktlencsékre való cserével kapcsolatos elégedetlenség

Új márkájú kontaktlencsére történő váltás során, mi azt ajánljuk, hogy egyeztessen szemész specialistával, elkerülendő az esetleges kockázatokból adódó egészségügyi problémák kialakulását.Az Eladó fél nem felelős semmilyen egészségügyi komplikációért, vagy a kontaktlencse viseléséből adódó egyéb diszkomfort érzetért. Csak akkor tudjuk kicserélni a kontaktlencséket, ha azok sértetlen és bontatlan csomagolásban érkeznek vissza a raktárunkba.

Színes kontaktlencsék színhatásából adódó elégedetlenség

A színes kontaktlencsék a szem természetes színétől eltérő hatást eredményeznek. A színes kontaktlencsék végső színhatásával való elégedettség azonban nagyon szubjektív és ízlés kérdése is. Emellett a színhatás eltérő lehet a különféle külső hatásoktól és körülményektől függően. Először is, a végső színhatás függ a szem pigmentációjától, míg másodsorban az olyan külső hatásoktól, mint a fényviszonyok, a ruházat és a smink. Mindenki esetében a színes kontaktlencsék eltérő végső színhatást eredményezhetnek, ami nem jósolható meg előre. Ha nem elégedett a végső színhatással, a fent említett okokra hivatkozva sajnos nem áll módunkban reklamációt elfogadni, vagy kompenzációt adni.

VISA Master Card PayPal Magyar Posta Express one Zásilkovna
Top