Gyakori kérdések a szemüvegekről és napszemüvegekről

Szeretne többet megtudni szemüvegeinkről és napszemüvegeinkről? Összegyűjtöttünk Önnek néhány gyakori kérdést és választ. Ha nem találja a keresett információt, ne habozzon és forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Itt vagyunk, hogy segítsünk!

Szemüveg és napszemüveg online rendelése

További információ a vényköteles szemüvegekről

Bővebben a napszemüvegeinkről

Szállítás és visszaküldések

Szemüveg és napszemüveg online rendelése

Vessen egy pillantást az alább a szemüvegekkel és napszemüvegekkel kapcsolatos leggyakoribb kérdésekért:

1. Milyen szemüveg szolgáltatást kínálnak?

Rendkívül professzionális, online szemüveg és a napszemüveg szolgáltatást kínálunk. Eredeti márkák kereteinek és napszemüvegeinek széles kínálatából választhat. Felszerelheti azt vényköteles lencsével, és így egy teljes, vényköteles szemüveget kaphat, ajtajáig szállítva. Csak egy szemész vagy optometrista által végzett szemvizsgálat és arról kapott recept egy példánya szükséges ahhoz, hogy létrehozhassa rendelését. Garantáljuk a legjobb termékeket, kiváló áron, illetve a megbízható szolgáltatást.

2.Van üzlet, ahova el tudok látogatni?

Egy online üzlet vagyunk, ezért nincs fizikai boltunk, ahova ellátogathatna. További információt az online rendelés előnyeiről itt találhat.

3. Bízhatok Önökben, az optikusomhoz képest?

Nálunk is tapasztalt optikuson dolgoznak, akik elkészítik az Ön szemüvegét. Európa-szerte értékesítünk szemüvegeket és látásjavító eszközeink megfelelnek a legmagasabb követelményeknek. Garantáljuk ugyanazt a minőséget, mint amelyet optikusánál talál.

4. Hogyan tudom felpróbálni a szemüveget, és testre szabni azt, hogy megfeleljen a receptemnek?

A legtöbb keretünk felpróbálható a virtuális tükör segítségével. Ez a virtuális felpróbáló eszköz a webkamerát használja és úgy működik, mint egy szokványos tükör: a kamera észleli az arcát és pontosan alkalmazza a ráilleszti a kiválasztott keretet. Akár el is fordíthatja a fejét és a keret követni fogja, akárhová is néz. Ez lehetővé teszi, hogy különböző szögekből megtekintse a kereteket és azt a látszatot kelti, mintha valóban viselné a szemüveget! Annak érdekében, hogy a szemüveg jól illeszkedjen, méreteket és dimenziókat tüntetünk fel mindegyik keretünkhöz. Ez segít majd szemléltetni, hogy mekkora lenne a keret Önnek és így jobban össze is tudja hasonlítani a termékeket jelenlegi szemüvegével. Ha elégedett mindennel, folytathatja a recept megadásával és a szükséges lencsék kiválasztásával, amely során további tulajdonságokat is hozzáadhat a szemüveglencsékhez.

5. Miért kell előre fizetnem a szemüvegért?

Minden recept egyedi és a szemüveget pontosan az Ön receptje szerint készítjük el. Ebből kifolyólag, mivel más számára nem kínálhatjuk azt, előre kell fizetni a termékért.

6. Nem tudom a receptemet. Ki tudják nekem deríteni a régi szemüvegemen alapján?

Pontos receptjének megismerésére csak egy mód létezik: szemét vagy optometrista általi vizsgálat. Javasoljuk, hogy körülbelül 6 havonta végeztesse ezt el. A szemész szakember mindig vényt vagy egy rövid jegyzetet ad Önnek, amely tartalmazza a látásjavítás pontos paramétereit. Régi szemüveg alapján vagy bármilyen más módon nem tudjuk meghatározni receptjét.

7. Használhatom a kontaktlencse receptemet?

Nem, ugyanis egyedi különbségek vannak a lencsék és a szemüvegek receptjei között. A szemészeti szakembernek vizsgálat által kell meghatároznia a szemüvegre vonatkozó paramétereket.

8. Kicsit aggódom, hogy hibázok majd, amikor megadom az értékeket a receptről. Tudnak segíteni nekem?

Először ijesztőnek tűnhet a vényköteles szemüveg online rendelése és a megrendelőlapon való navigálás. Ügyfélszolgálatunk azonban itt van, hogy segítsen Önnek; ha aggódik a megrendelés miatt, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és küldjön képet a receptről. Örömmel segítünk a megrendelés helyes elkészítésében.

9. Már rendeltem, és azt hiszem, hibáztam. Hogyan változtathatom meg vagy törölhetem a megrendelésemet, vagy korrigálhatom ezt?

Azonnal lépjen kapcsolatba ügyfélszolgála­tunkkal! Fel nem dolgozott megrendelések még módosíthatóak. Ha azonban már feldolgozták azt, további változtatásokat nem lehet azon végrehajtani. Kérjük, legyen óvatos a recept megadásakor, vagy lépjen kapcsolatba velünk előzetesen, hogy segítsünk a szükséges értékek helyes megadásában.

10. Mi az a PD, és hogyan tudhatom meg a sajátomat?

Ez az érték a pupillák közötti távolságot mutatja milliméterben. A pontos távolság fontos ahhoz, hogy a lencséket helyesen állítsuk be optimális helyzetbe. A legtöbb ember esetében a pupillától az orrnyeregig 28–35 milliméter közötti távolság van; vannak azonban kivételek. A szemész szakembernek fel kellene tüntetnie a pupillatávolságot (PD) is a recepten, mivel erre szüksége lesz a megrendelés leadásához. Nem minden optometrista / szemész teszi azonban ezt meg, ezért mindenképpen kérdezzen rá. Ha az orvosa vagy specialista nem adta meg ezt az értéket a vényen, saját maga mérheti meg online PD mérőeszközünkkel, vagy kinyomtathatja vonalzónkat. Ha csak 1 PD értéket lát a recepten, ossza el azt 2-vel, hogy megkapja a jobb és a bal szem értékét (például: 61/2 = 30,5).

Gyermekeknél a PD idővel változni szokott, ezért mindenképpen vizsgáltassa meg gyermeke szemét 6 havonta.

11. Az én receptem valami mást mutat, mint a megrendelőlap. Jelezhetem ezt valahol?

Minden recept más és szinte minden szemész szakember egyedülálló módon jegyzetel. Például néhány specialista (-) helyett (=)-t ír. Tehát, ha kétségei vannak, javasoljuk, hogy még a megrendelés befejezése előtt vegye fel velünk a kapcsolatot receptjével kapcsolatban. Szükség esetén segítünk a paraméterek értelmezésében.

12. Küldhetek Önöknek saját keretet, hogy ellássák azt vényköteles lencsékkel?

Nem lehetséges, hogy lencséinket olyan keretbe illesszük, amelyet nem mi értékesítünk. A lencsékkel csak az áruházunkból vásárolt kereteket tudjuk felszerelni.

13. Rendelhetek csak recept alapján készült lencséket, keret nélkül?

A vényköteles lencséket az Ön receptje szerint szükséges csiszolni és igazítani kell azokat, hogy tökéletesen illeszkedjenek a keretbe. Lehetetlen megfelelően elkészíteni a vényköteles lencséket anélkül, hogy központosítanánk azokat a keretbe illesztéskor. Ha az Ön igényeinek megfelelően egy bizonyos keretbe illesztették őket, akkor nem helyezhetőek át egy másik keretbe, kivéve, ha az a keret pontosan megegyezik. Még ebben az esetben is lehetséges, hogy az igazítás kissé eltérő lesz, a látás pedig homályos.

14. El tudják küldheti nekem külön a keretet és a vényköteles szemüveglencséket?

Ezt nem tehetjük meg. Annak érdekében, hogy minőségi – az éles látást garantáló – vényköteles szemüveg szállítását tudjunk biztosítani, a kiválasztott keretbe megfelelően illesztenünk kell a helyes lencséket.

15. Rendelhetek keretet erősség (dioptria) nélküli lencsékkel, például divat kiegészítőként?

Vény nélküli szemüveget lehet vásárolni üzletünkben. Mivel azonban a kereteinkhez használt standard bemutatótermi lencséink nem alkalmasak normál viseletre, javasoljuk, hogy megfelelő, 0,00-ás lencsékkel szerelje fel azokat rendeléskor. A recept nélkül kapható, kiegészítőnek szánt szemüveg vásárlásáról itt olvashat részletesebben.

16. A szemüvegéhez tok is tartozik?

Minden szemüvegünkhöz tok tartozik. Soha nem árt azonban extra tartókat is beszerezni, annak érdekében, hogy a szemüveget optimális állapotban tudja tartani, ezért mindenképpen nézze meg tartozékaink kínálatát.

17. Minden márkájuk hiteles?

Csakis eredeti termékeket és márkákat forgalmazunk, neves és megbízható gyártóktól.

18. A napszemüve­gekhez igazolások és eredeti tokok tartoznak?

Valamennyi szemüvegünk és napszemüvegünk címkékkel, tanúsítványokkal és / vagy matricákkal érkezik, valamint eredeti tokokkal van ellátva, amelyek tovább erősítik hitelességüket.

További információk a vényköteles szemüvegekről

Tudjon meg többet a lencsékről, amelyekkel felszereljük a szemüvegeinket:

19. A lencséket megbízható gyártó készíti?

Célunk az olyan termékek szállítása, amelyek megfelelnek a legmagasabb minőségi színvonalnak. Szemüveglencséink gyártója az elismert európai cég, az Adrial, amely tapasztalt optikusokkal dolgozik, akik a legmodernebb gépek segítségével készítik az innovatív szemüveglencséket és illesztik őket a kiválasztott keretbe, majd szállítás előtt minőségi tesztet folytatnak le velük.

20. Miből készülnek a lencsék?

Minden vényköteles lencse kiváló minőségű, tartós műanyagból készül. 1,5-ös, 1,6-os, 1,67-es és 1,74-es törésmutatójú lencsék közül választhat. A magasabb indexű anyagok jobb minőségűek, a vékonyabb, magasabb törésmutatójú lencsék pedig fejlettebbek és könnyebbek; ezért minél jobban emelkedik a törésmutató, annál drágábbak lesznek a lencsék. Más szavakkal, ha magasabb törésmutatójú lencséket választ, akkor többet kell fizetnie, de a lencsék pontosabban az Ön igényeinek megfelelően készülnek majd.

21. Mi a különbség a négy választható törésmutató között?

A lencsék törésmutatója arra utal, hogy a lencse hogyan töri (hajlítja) a fényt, ez pedig attól függ, hogy a fény milyen gyorsan halad át az anyagon. Vékonyabb lencsét akkor lehet használni, ha egy bizonyos anyag törésmutatója magasabb, mivel kevesebb anyagra van szükségünk a fény megfelelő töréséhez. A nagyobb indexű lencse jobb minőségű anyagból készül, kisebb a súlya és kényelmesebb. Dioptriáitól függően előfordulhat, hogy csak bizonyos törésmutatójú lencsékkel rendelkező szemüveget tud csak viselni, mivel egyes indexek nem alkalmasak a bizonyos dioptriás értékekre.

22. Milyen bevonatokat / kezeléseket adnak a lencsékhez, és mennyibe kerülnek azok?

Lencséink öt fejlett kezeléssel érkeznek, anélkül, hogy Önnek ezért külön fizetnie kellene: UV-szűrő, extra keményítés, fényvisszaverődést gátló, hidrofób és öntisztító bevonat. {{getPageLink: 492, itt talál további információt a szemüveglencsék kezeléseiről}..

23. Hogyan tudom tovább javítani a lencséimet?

Ha nálunk vásárol egy szemüveget, kiválaszthat és vásárolhat extra lencse tulajdonságokat – beleértve a kék fényt blokkoló szűrőt, a sötétedő lencsebevonatot és a vényköteles napszemüveg lehetőségét – a lencsék fokozásához és változtatásához.

24. Mit csinál a kék fényt blokkoló szűrő?

Ez szűri és blokkolja a digitális eszközökből – például a telefonok, táblagépek és számítógépek képernyőiből – származó kék fényt. Ez redukálja a szemfáradtságot, növeli a produktivitást és javítja az alvást. {{getPageLink: 489, Itt olvashat többet a kék fényt blokkoló szemüvegekről}.

25. Mik azok a sötétedő lencsék?

A fotokróm, átmenetes, vagy sötétedő lencsék árnyalata változik a fényviszonyokhoz alkalmazkodva. Átlátszóak beltéri viseletkor és besötétednek, amint UV sugarak érik a lencséket. Ismerje meg részletesebben a sötétedő lencséket itt.

26. Rendelhetek vényköteles napszemüveg lencséket?

Lehetőséget kínálunk arra is, hogy szemüvegét vényköteles napszemüveggé változtassa, és ezáltal védje szemeit az UV-sugaraktól és az erős fénytől. Ez egy állandó színezetet ad receptre szóló szemüvege lencséihez. Attól függően, hogy mennyire sötétre szeretné szemüveglencséit 50, 75 vagy 85 százalékos színárnyalatokat kínálunk. A nyolcvanöt százalékos árnyalatú lencsék egyenértékűek a normál napszemüvegekkel, a szem fénytől való védelmét tekintve.

Megjegyzés: ez átalakítja a vényköteles szemüveglencséket, dioptriás napszemüveg lencsékké. Ezért ez az opció csak keretek és szemüvegek esetén áll rendelkezésre. A napszemüvegek lencséit nem lehetséges vényköteles napszemüveg lencsékké alakítani.

27. Rendelhetek progresszív / multifokális lencséket? És ugyanolyan előnyökkel járnak, mint az egyfókuszú lencsék?

Igen. Kínálunk lehetőséget progresszív lencséjű szemüvegek rendelésére is, amelyek korrigálják mind a közel-, mind a távollátást. Négy különböző minőségű változat közül választhat. Valamennyi progresszív lencsénk ugyanazokkal a kezelésekkel jár, mint az egyfókuszú lencsék.

28. Rendelhetek olyan lencséket, amelyek korrigálják az asztigmatizmust?

Igen. Ha asztigmatizmusban szenved, és tórikus lencsékre van szüksége, receptje cilinder- és tengelyértékeket is feltüntet szemeihez. Receptje értékeinek megrendelési űrlapunkba történő megadásakor egy cilinder és egy tengely mező jelenik meg, ahol megadhatja ezeket az értékeket.

29. Mit tegyek, ha nincs szükségem cilinderre vagy tengelyre a lencsékhez?

Abban az esetben, ha nem szenved asztigmatizmustól, akkor lencséihez nem szükséges cilinder egy tengely megadása. Azonban már észre is vehette, hogy rendszerünk mindenképpen kéri az értékeket; ilyenkor egyszerűen ki kell választania a cilinderhez a 0,00-ás a tengelyhez pedig a 0 értéket, és ezáltal azok nem kerülnek hozzá a lencséhez.

30. Választható-e más, a rendszer által nem javasolt lencse?

Rendszerünk az Ön receptje szerint választja ki az optimális törésmutatójú lencséket. Adott esetben azonban lehetséges manuálisan módosítani ezt a választást, ne feledje azonban, hogy ez befolyásolhatja a végeredményt. A látás tisztasága nem garantálható teljes egészében, ha eltér a rendszerünk javaslatától. Egyes dioptriák pedig egész egyszerűen nem is lehetségesek bizonyos törésmutatókkal.

31. Lehetséges újra csiszoltatni a korábban megvásárolt szemüveglencséket, és új keretbe illeszteni azokat?

A szemüveglencséket kifejezetten egy bizonyos kerethez kell elkészíteni, a megfelelő középre igazításához. Szinte lehetetlen, hogy a testre szabott lencsék illeszkedjenek egy új keretbe anélkül, hogy az igazítás változna. Ebből kifolyólag nem lehetséges, hogy kínáljuk ezt a szolgáltatást.

32. Miért kaptam egy külön extra pár lencsét a szemüvegemmel?

A keretek mindig szabvány bemutatóteremi lencsékkel érkeznek. Ezek a lencsék azonban nem alkalmasak viseletre. Vényköteles szemüveg készítésekor optikusaink eltávolítják ezeket a minta lencséket és a kiválasztott keretet felszerelik a vényköteles lencsékkel. A minta lencséket azonban nem dobjuk el, hanem mellékeljük azokat rendeléséhez.

33. Miért van lencséimbe vésve egy szimbólum?

A lehető legjobb minőségű multifokális lencséket vésett jelzéssel különböztetik meg a többi lencsétől. Ez egy minőségi jel és semmilyen módon nem akadályozza látását.

Bővebben a napszemüvegekről

Az alábbiakban megtalálhatja a napszemüveggel kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket:

34. Minden napszemüvegük UV-védelemmel rendelkezik, és eltérő szintű-e a védelem különböző színű lencséknél?

Kizárólag elismert márkák, teljes funkcionalitású napszemüvegeit kínáljuk, amelyek minden szükséges védelmet biztosítanak. A különböző színű lencsék azonban valóban eltérő használatra szánják és a hatásuk is különbözik. Olvason itt többet a napszemüveg lencse színekről.

35. Mi a különbség a tükrös és a polarizált napszemüvegek között?

A polarizált lencsék tartalmaznak egy speciális szűrőt, amely blokkolja az intenzív fényvisszaverődést, ennek köszönhetően pedig csökkenti a ragyogást és további védelmet nyújt a szemének. A polarizált napszemüveg kiváló verőfény elleni védelmet nyújt – különösen a vízen tartózkodva.Tudjon meg többet a polarizált napszemüvegekről itt.

A tükrös bevonatú lencsék az erős fény tompításával segítik a látást. A tükrös lencsék nemcsak a szemek védelmében segítenek, hanem a tükörhatás el is rejti a szemeket, ezáltal egy titokzatos, stílusos hangulatot keltve.

36. Lehetséges egy napszemüveget vényköteles napszemüveggé alakítani?

Nem, viszont lehetséges vényköteles lencséket, vényköteles napszemüveg lencsékké alakítani szemüveg rendeléskor. Ezen kívül pedig clip-on napszemüveglencsés termékeket is kínálunk, bizonyos vényköteles szemüvegekhez.

Clip-on napszemüvegek

Szállítás és visszaküldés

A következő rész részletezi a szemüvegek és napszemüvegek szállításával és visszaküldésével kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket. Általános információkat és a tőlünk történő megrendeléssel kapcsolatos kérdéseket pedig a rendeléssel kapcsolatos gyakori kérdéseket részletező oldalon tekintheti meg.

37. Mennyi ideig tart majd az új vényköteles szemüvegem érkezése?

Szemüveg rendelésekor – a kifizetés megerősítését követően – több lépésnek kell megtörténnie. A megrendelés feldolgozása után optikusaink receptje alapján ellenőrzik készleteinket és megkezdik a lencsék csiszolását. Ezután beillesztik a lencséket a kiválasztott keretbe és alaposan tesztelik őket. A szemüveg gyártásának folyamata általában 3 és 7 munkanap közötti időtartamot vesz igénybe, a választott lencse típusától függően. Ezután optikusaink a kész szemüveget a központi raktárunkba küldik, ahonnan útnak lesz indítva a csomag Önhöz. Például a COVID-19 járvány kezdete során kapott megrendelések nagy száma miatt lassabb szállítási idő következett be. Általánosságban elmondható, hogy a szemüvegek szállítása körülbelül 7–14 munkanapot vesz igénybe.

38. Mennyi ideig tart a napszemüvegem megérkezése?

A napszemüvegek nem igényelnek járulékos időt csiszoláshoz, illesztéshez és teszteléshez, ezért a szokásos szállítási idők szerint szállítjuk azokat.

39. Miért tartott tovább a vényköteles szemüvegem kézbesítése?

Normál körülmények között optikusaink képesek időben útnak indítani a szemüvegeket. Azonban mindig arra törekszünk, hogy a termékek a legmagasabb színvonalon készüljenek el. Például a COVID-19 válsághoz hasonló időszakokban az készletek utánpótlása korlátozott lehet a szabályozások miatt, és a megrendelések száma meghaladhatja a kapacitást, amelyet optikusaink naponta fel tudnak dolgozni. Szintén előfordul, hogy beszállítóink különösebb körülményeken kívül is késnek. Ezért a szállítási idők mindig változhatnak.

40. Meddig tart a szemüvegre vonatkozó garancia?

Szemüvegeinkre két év szabványos garancia vonatkozik. A napszemüvegeket, kereteket és szemüvegeket optimális állapotban szállítjuk, és az útnak indítást megelőzően alaposan ellenőrizzük minőségüket. Azon ritka esetek során, amikor ezek egyike sérülten érkezik vagy azonnali hibától szenved, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgála­tunkkal, és kivizsgáljuk az esetet, hogy segítsünk Önnek. A nem rendeltetésszerű használat, a helytelen gondozás vagy egyszerűen csak gyakori használat miatt bekövetkező károkra vonatkozó panaszok azonban nem jogosultak kártérítésre vagy pótlásra.

41. Mi a vényköteles szemüvegekre vonatkozó visszaküldési irányelv?

A vényköteles lencsék egyedi igények alapján kerülnek gyártásra, így azok nem jogosultak visszatérítésre. Csak a keretek érvényes az esetleges visszatérítés. Ez a feltétel a szemüveg kifizetésének pillanatától érvényes, függetlenül a szállítási állapottól. A keretek nem lehetnek sérültek. Ha további információra van szüksége, vagy bármilyen problémája vagy kérdése merül fel, feltétlenül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgála­tunkkal, hogy tudjunk Önnek segíteni.

Ha azonban úgy gondolja, hogy a lencsék minősége nem megfelelő, vagy bármilyen módon hibás, akkor minőségellenőrzésre küldhetjük őket. Ha hiba kerül felfedezésre, vagy rossz minőségűnek minősülnek, akkor természetesen cseréljük a lencséket vagy visszatérítjük ellenértéküket. Kérjük, olvassa el az általános szerződési feltételeket is.

42. Mi a napszemüvegekre vonatkozó visszaküldési irányelv?

Ha napszemüveget vagy keretet szeretne visszaküldeni vagy kicseréltetni a kézhezvételtől számított 14 napon belül, akkor kérjük, hogy juttassa vissza a teljes terméket, beleértve a tokot, a termék külső dobozát, a dobozon belül található minden elemet, tisztítókendőt és az azonosító matricákat vagy címkéket. Más szavakkal, a terméknek pontosan ugyanolyan állapotban kell lennie, mint amilyen az átvételkor volt; ellenkező esetben, ezen részek nélkül hiányosnak tekinthető, és a visszaküldés vagy a csere nem lehetséges. Köszönjük megértését és beleegyezését. Kérjük, olvassa el az általános szerződési feltételeket is.

VISA Master Card PayPal Magyar Posta Express one dpd Zásilkovna
Top