Fizetési módok

A webáruházunkban elérhető fizetési módok

A következő fizetési módok közül választhat:

  • Készpénzes utánvétel
  • PayPal
  • Online bankkártyás fizetés
  • Banki átutalás (az utalási adatok a megrendelés visszaigazolásakor jelennek meg)

Bizonságos fizetés

Biztosítjuk önt arról, hogy a kiválasztott fizetési módok biztonságosak. Az ön adatait csak a fizetés teljesítéséhez használjuk fel, és azokat harmadik fél számára az Alensa nem adja tovább.

Online fizetés

Ha úgy dönt, hogy hitelkártyával vagy bankkártyával online fizet, akkor átirányítjuk partnerünk biztonságos weblapjára, ahol megadhatja adatait a fizetés végrehajtásához. Az itt megadott összes információ biztonságosan titkosítva van. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez a biztonságos fizetési link csak korlátozott ideig működik. Ha lejárt az idő, akkor meg kell keresnie a megrendelését a személyes fiókjában a weboldalunkon, és újra próbálkozhat. Ha PayPal-t választja fizetési módként, akkor a PayPal saját, biztonságos fizetési oldalára irányul.

Fizetés banki átutalással

Ha úgy dönt, hogy banki átutalással fizet, az utaláshoz szükséges adatokat közvetlenül a rendelés leadása után fogja látni. Ez az információ megtalálható a visszaigazoló e-mailben is, amelyet a megrendelés leadását követően kap. Kérjük, vegye figyelembe, hogy akár 4 napig is eltarthat a fizetés megerősítése és feldolgozása. Megrendelése csak akkor lesz elküldve, ha az összeg átutalását pénzügyi részlegünk sikeresen ellenőrzi. Ha szeretné minimalizálni a lehetséges késedelmet, küldjön nekünk egy bankja által kibocsátott fizetési visszaigazolást az info@alensa.hu e-mail címre.

Banki átutaláshoz szükséges adatok

IBAN: HU19108000079­000000014767002
Kedvezményezett neve: Alensa s.r.o.
Bankszámla száma: 10800007–90000000–14767002
Bank neve: Citibank
BIC: CITIHUHX

A megrendelés számát kérjük a banki átutalás közlemény mezőjében szíveskedjen feltüntetni.

Problémák a fizetéssel

  • Először ellenőrizze bankja vagy PayPal-fiókját, hogy megtudja, hogy a tranzakció megtörtént-e.
  • Ha fizetése sikeres volt, de nem jelenik meg fizetettként rendszerünkben, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba az info@alensa.hu címen, és pénzügyi osztályunk hitelesíti fizetését.
  • Ha problémái vannak a fizetési oldalon, próbálja meg elérni az Alensa.hu oldalt egy másik böngészőből vagy eszközből.

Megjegyzések


VISA Master Card PayPal DPD Magyar Posta Trans-o-flex Zásilkovna