Reklamáció és visszaküldés

Reklamáció kérelem benyújtása

Ha bármilyen problémát tapasztal a megvásárolt termékkel kapcsolatban, egyszerűen jelentkezzen be ügyfélfiókjába, és nyújtson be új reklamációs kérelmet a „Reklamációk és visszaküldések” gombra kattintva.



Új reklamáció benyújtása

Csomagolja be megfelelően az árut

Győződjön meg arról, hogy a teljes terméket, minden tartozékával küld vissza. Szemüvegek esetén ez magába foglalja a tokot, a külső dobozt, a tisztítókendőket és az azonosító matricákat vagy címkéket. Kérjük, csomagolja be a hibás árut egy merev falú dobozba és küldje el ajánlott postai küldeményként. Ennek célja a szállítás közbeni sérülések elkerülése. Helyezze a lencséket ápolószerrel feltöltött tokba, és szorosan zárja le, hogy megakadályozza a kiszáradást. El kell küldenie a lencséket és az ÖSSZES csomagolást, beleértve az eredeti dobozt és a megmaradt, bontatlan buborékcsomagolást is.

Csatolja a vásárlási bizonylat másolatát

Kérjük, hogy a számla másolatát mellékelje a csomaghoz. Ezzel gyorsabban feldolgozhatjuk kérelmét. Ha Ön nem az online űrlapunkat használta panasza benyújtásához, a visszaküldéshez mellékelnie kell egy levelet, amely tartalmazza elérhetőségét és rendelési számát, valamint a termék hibáját.

Küldje el nekünk a terméket

a) INGYENES szállítás
Vigye be a csomagját a Packeta csomagpontjára, és a csomag feladásakor adja meg a kézbesítési kódot, amelyet felhasználói fiókjában a reklamáció létrehozása után e-mailben kap meg tőlünk, és a feladó nevét vagy rendelési számát. Ebben az esetben nem kell a címet felírni a csomagra, minden benne van a kódban Packeta esetében nem kell feltüntetni a feladó címét a csomagon, minden benne van a kódban.

b) Egyéb szállítási mód
Küldje el a csomagot a következő címre:

Alensa.hu
Packeta Hungary Kft. (90252539), Budapest
Ezred utca 2. B2/11. 1044

Győződjön meg arról, hogy megkapta a visszaküldésről szóló bizonylatot vagy a csomag visszaküldéséről szóló igazolást. Ha reklamációja jogosnak bizonyul, meg tudjuk téríteni a szállítási költséget. A törvényes elállási időszak alatt a termékek visszaküldésével kapcsolatos szállítási költségek a vásárlót terhelik.

Várja meg a reklamáció feldolgozását

A reklamációs osztályunknak időre van szüksége a reklamáció feldolgozásához. Itt egyszerűen ellenőrizheti a reklamáció állapotát és folyamatát.


Figyelje a reklamáció állapotát

Kommunikáció a reklamációval kapcsolatban

A reklamációval kapcsolatos információkról, e-mail levélben fogjuk Önt tájékoztatni.

Információ a reklamációról

Abban az esetben, ha reklamációt nyújt be egyedi készítésű dioptriás szemüveggel kapcsolatban, forduljon az ügyfélszolgálathoz, és megvizsgáljuk az esetet. Mindent megteszünk, hogy segítsünk Önnek.

Egyéb szemüvegtípusoknál (napszemüvegek, sportszemüvegek, számítógépes szemüvegek, bemutatótermi lencsékkel ellátott keretek stb.) kapcsolatos panaszok esetén kérjük, hogy az összes mellékelt tartozékot (kendők, clip-on fedők, tokok stb.) is küldje vissza.

A TopVue és Gelone kontaktlencsék esetében pénzvisszafizetési garanciát vehet igénybe.

Tájékoztatás az áru visszaküldésével kapcsolatban

Egyedi dioptriás lencsével ellátott szemüveg visszaküldése csak a törvényes 14 napos elállási időn belül lehetséges. A dioptriás lencséket egyedi igények alapján gyártják, ezért nem jogosultak pénzvisszatérí­tésre. Csak a keretek jogosultak az esetleges pénzvisszatérí­tésre.

Dioptriás szemüveggel kapcsolatosan, ha el kíván állni az adásvételi szerződéstől, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 1 550 7397-es telefonszámon. Mindent megteszünk, hogy eleget tegyünk kérésének.

Szemüvegek (napszemüvegek, sportszemüvegek, dioptriás szemüvegek, stb.) visszaküldésekor kérjük, hogy az összes mellékelt kiegészítőt is (kendők, clip-on fedők, tokok stb.) küldje el nekünk.

Minden szükséges információ megtalálható a Reklamáció és garancia feltételekben a következő szakaszokban: