Szállítási idő és szállítási költségek
Szállítási költségek
FoxPost locker
690 Ft
690 Ft
890 Ft
Személyes átvétel a Packeta (Csomagküldő.hu) átvevőhelyeken
490 Ft
490 Ft
690 Ft
DPD
790 Ft
790 Ft
790 Ft
Express One
890 Ft
890 Ft
1 090 Ft
Magyar Posta
990 Ft
990 Ft
1 190 Ft
Megjegyzés:
- A szállítási költség tartalmazza az ÁFA-t
- Az ár végleges, függetlenül a fizetési módtól, és tartalmazza a csomagolást és a szállítást
- A szállítási költségek NEM függenek a megrendelés teljes méretétől és súlyától
Szállítás a Magyarországon kívülre
Az Alensa.hu nem tud Magyarországon kívül szállítani. Kérjük, olvassa el www.alensa.eu szöveget a más országból rendelésről.
Ingyenes kiszállítás az Alensa.hu oldalon
Az Alensa ingyenes kiszállítást biztosít 17.500 Ft feletti megrendelések esetén.
Az Alensa.hu időnként ingyenes szállítási promóciókat kínál. A különleges ajánlatok és árak az Alensa honlapján, a hírlevelekben vagy a közösségi média felületeinken foglaltak szerint érvényesek. Az egyes promóciók időtartamát és feltételeit a promóciók ideje alatt egyértelműen feltüntetjük, melyeket a vásárló köteles tiszteletben tartani.
Személyes átvétel a Packeta (Csomagküldő.hu) átvételi pontjainkon
Csomagját személyesen is átveheti Packeta átvételi pontjaink egyikén, 490 Ft-os áron. Átvételi pontjaink listáját itt tekintheti meg.
Fizetés utáni szállítás
Az Alensa.hu csak a fizetés beérkezését követően szállít. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha a banki átutalást választja, a szállítás későbbre tolódhat. Ha szeretné minimalizálni a lehetséges késedelmet, küldjön el nekünk a bankja által kiállított (lehetőleg PDF formátumú) fizetési visszaigazolást. Több információt ezzel kapcsolatban a fizetési módok oldalon találhat. Egyes speciális kontaktlencsék paramétereik ritkasága miatt a vásárlás pillanatában nincsenek készleten. Az Alensa ezeket a lencséket az ügyfél számára lefoglalja, és azonnal megrendeli őket közvetlenül a gyártótól. A fizetés a megrendelés időpontjában történik, nem a feladás időpontjában. A nem készleten lévő tételek kifizetésének haladéktalanul meg kell történnie ahhoz, hogy megerősíthessük a termékek lefoglalását.
Extra szolgáltatás: csomagbiztosítás
Felár ellenében lehetősége van csomagja biztosítására. Ez a biztosítás fedezi a csomagokat abban az esetben, ha azok elvesznek vagy megsérülnek szállítás közben. Ez azt jelenti, hogy amint megerősítésre kerül, hogy a csomagja elveszett vagy megsérült, azonnal új - ugyanazokat az árukat tartalmazó - csomagot küldünk, anélkül, hogy először el kellene indítanunk az alábbiakban ismertetett hosszadalmas reklamációs protokollt. Ha megrendelése speciális, egyedi gyártású termékeket tartalmaz, például személyre szabott szemüveget vagy kivételes lencsekombinációt, ne feledje, hogy ezek előkészítése több időt vesz igénybe.
Termékek hozzáadása
Felhívjuk figyelmét, hogy a raktárunk által feldolgozott megrendelések nagy mennyiségét figyelembe véve nem garantálhatjuk a véglegesített megrendelések összevonását vagy megváltoztatását. Ha egynél több megrendelést szeretne összevonni, vagy kiegészíteni, azonnal forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, és eseti alapon megállapítjuk a lehetőségeket. Ez csak ügyfélszolgálati órákban lehetséges, 9–16 óráig. A megrendelés a fizetés pillanatában teljesnek tekinthető. Ha valamit szeretne hozzáadni, akkor új rendelést kell leadnia, amire további, standard szállítási díjak vonatkoznak.
Szállítási idők
Megjegyzés:
- Ha a rendelés leadása 12 óra előtt történt egy munkanapon, a várhatóan feladás aznap megtörténik.
- Ha a rendelés leadása 12 óra után történt, a feladás a következő munkanapon történik.
- Ha úgy dönt, hogy átutalással fizet, akkor nagy valószínűséggel a szállítás a fizetés megerősítését követő munkanapon kezdődik.
- Hétvégéken nem adunk fel rendeléseket.
- A becsült szállítási határidők a csomag feladásának napjától számítanak, nem a megrendelés napjától.
- A legtöbb napszemüveget és szemüvegkeretet egy bázisunkon kívüli raktárban tároljuk, így megrendelésük esetén általában 1-3 munkanap átszállítási idő szükséges kiküldés előtt. A személyre szabott szemüveglencsék legyártása pedig természetesen szintén növeli a megrendelés és a csomag útnak indítása közti időintervallumot.
Csomagok nyomon követése
Mivel az Alensa naponta rengeteg megrendelést dolgoz fel, az ügyfél felel a saját küldeményének nyomon követéséért. Kapni fog egy nyomkövetési számot, amely lehetővé teszi a szállítmány online követését. Abban az esetben, ha nem kapta meg ezt a kódot a rendelést megerősítő e-mailben, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és kérésre megadjuk Önnek a nyomkövetési számot. Egy csomag kiküldését követően szükséges egy kis idő ahhoz, hogy a csomagot megkapja a végső szállítást végző egység. Ezt követően a nyomkövető oldal aktiválódik és megjelenik az első státusz információ.
Nem raktáron lévő áruk szállítási ideje
Előfordulhat, hogy egyes, egyedi paraméterű kombinációkkal rendelkező kontaktlencsék nincsenek raktáron. Ezeket lefoglaljuk Önnek, és megrendeljük őket közvetlenül a gyártóktól. Ez azt jelenti, hogy hosszabb lesz a várható szállítási idő. A raktáron nem lévő, speciális kontaktlencsék szállítása gyakran függ a szállítók szállítási feltételeitől, és 2–4 hétig is eltarthat.
A lencsék kiválasztásakor és megrendelésénél az oldal jelzi a várható szállítási dátumot. Ez megváltozhat, miután kiválasztotta a kontaktlencsék paramétereit. Az ügyfél felelős azért, hogy a megrendelés folyamán ezt figyelemmel kísérje.
Miután kiválasztotta az Ön egyedi paramétereit, megjelenik egy új becsült szállítási idő ezeknek a paramétereknek megfelelően. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a „raktáron“ információ azt jelzi, hogy a termék cégünknél általánosan elérhető. Ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy az Ön egyedi kombinációja raktáron van. Az esetleges kései kiszállítást újra megerősítjük a termékek kosárba tétele után, majd újra a visszaigazoló e-mailben. Az ügyfelet értesítjük arról, ha a megrendelésének csak egy része van raktáron a megrendelés visszaigazolásakor, és a megrendelést csak akkor küldjük, ha az összes termék rendelkezésre áll. Az Alensa jogosult a rendelkezésre állás és a várható szállítási határidő módosítására a megrendelést követően.
Rendelések, amelyek raktáron lévő és raktáron nem lévő árukat is tartalmaznak
Miután kiválasztotta a megfelelő paramétereket minden egyes kívánt termékhez, és mielőtt véglegesítené és kifizetné a megrendelést, az ügyfélnek nagy figyelmet kell fordítania a bevásárlókosárban lévő egyes termékek becsült szállítási idejére.
A megrendelés fizetésének igazolásával és teljesítésével az ügyfél beleegyezik abba, hogy a teljes rendelést csak akkor kerül kiszállításra, miután az összes termék raktáron van. A raktáron lévő termékek külön kiszállítása csak egyedi esetekben lehetséges. Amennyiben az ügyfél kívánja, extra kiszállítási díjat fizetve (az általános szállítási költségekkel megegyező összeg), megkaphatja a rendelkezésre álló tételeket a nem raktáron lévő áruk előtt.
Problémák a kiszállítással
Kérjük, gondoskodjon róla, hogy valaki jelen legyen a kézbesítési címen hétfőtől-péntekig. Hétvégén nem történik kiszállítás. Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a kiszállítás pontos napjának és idejének meghatározására rendelés során nincs mód. Ezt cégünk nem tudja befolyásolni.
Nem vállalunk felelősséget a szállítási késedelemért, amelyet logisztikai partnereink vagy olyan helyzetek okoznak, mint az időjárás, az ünnepek, stb. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítási partnereink által becsült kiszállítási határidőt adjuk meg. Néhány esetben a csomagok a megadott időkereten kívül érkezhetnek. A lehető leggördülékenyebb szállítás érdekében kérjük, adja meg a teljes címét (utcanevet, házszámot, postai irányítószámot és várost) és telefonszámot, hogy logisztikai partnereink szükség esetén elérhessék Önt. Az oldalon történő rendeléskor kizárólag magyarországi cím adható meg. Minden olyan megrendelés, amelyhez külföldi cím kerül megadásra, visszafordításra kerül és ezáltal a csomag nem fog megérkezni a kért helyre. Amennyiben külföldön szeretné megkapni csomagját, kérem keresse fel az adott országban működő webáruházunkat és adja le megrendelését azon az oldalon. Miután a megrendelést elküldte, kap egy nyomkövetési számot, ahol online követheti a szállítást. Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, ha bármilyen problémát észlel. Vevőszolgálati munkatársaink azonnal és hatékonyan kezelik kérdéseit.
Ha egy csomag kézbesítése valamilyen okból kifolyólag sikertelen volt, azt - szállítási partnertől függően - a helyi postán vagy egy ismételt kiszállítási kísérlet során lehet átvenni. Amennyiben ezt nem igényelte, akkor a csomag visszakerülhet hozzánk, vagy megsemmisülhet. A vevő felelőssége annak biztosítása, hogy a csomag az adott címen átadásra kerüljön, valamint a közvetlen kapcsolattartás a szállítmányozó társasággal a csomag átadásával és tárolásával kapcsolatban. A megsemmisített csomagokat nem cseréljük ki vagy térítjük vissza.
Reklamációs protokoll
Ha a csomag elveszik, hiányzik vagy helytelenül kézbesítik, akkor az Ön nevében reklamációt kezdeményezünk a szállítási partnerünkkel. A követelés kezdeményezéséhez két megerősítésre van szükség: 1.) az ügyfél által aláírt nyilatkozat arról, hogy a csomag nem érkezett be; 2.) igazolás a szállítmányozó cég részéről, amelyben elismeri, hogy a csomagot helytelenül kezelték.
Miután a követelés folyamatban van, az Ön igényei szerint visszatérítjük az összeget vagy új rendelést küldünk Önnek. Ez azonban addig nem történik meg, amíg a csomag nincs elveszettnek nyilvánítva a futárszolgálat által. Ha azonban megvásárolta csomagbiztosításunkat, akkor azonnal új csomagot tudunk útnak indítani és nem kell megvárnia, amíg a követelését feldolgozzák.
Sérült csomagolás
A kontaktlencséket és a tartozékokat megfelelő méretű csomagolásban szállítjuk, hogy sértetlenül és megfelelő állapotban érkezzenek meg. Ha azonban a doboz megsérült a szállításkor, NE fogadja el a csomagot a futártól, és adja meg a kézbesítési protokoll alapján a sérülés okait, például „jelentős károsodás a dobozban“, „folyadék szivárgás“, stb. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy gyorsan reagálhassunk a problémára, és új szállítást biztosíthassunk.