Adja meg bejelentkezési adatait
Köszönjük, hogy ellátogatott a www.alensa.hu webáruházba. A www.alensa.hu az Európa-szerte működő Alensa hálózat tagjaként eredeti és minőségi kontaktlencséket és kiegészítőket forgalmaz. Ez az oldal tartalmazza azokat az irányelveket és feltételeket, amelyeket Ön, az Alensa.hu webáruház fogyasztójaként, vásárlójaként és felhasználójaként elfogad a honlapunk használatakor és vásárláskor. A Alensa.hu oldalon való vásárlás megerősítésekor látni fog egy jelölőnégyzetet, aminek kipipálása azt jelenti, hogy elolvasta, megértette ezeket a feltételeket és következetesen egyetért velük. További információkat az Alensa.hu különböző tájékoztató oldalain talál. Fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezen oldalakon található további információkra hivatkozzunk, és feltételezzük, hogy az ügyfél elolvasta és megértette azokat.
Az alábbi feltételek vonatkoznak az Alensa.hu e-shopban való vásárlására.
Az általános vásárlási és szerződési feltételek meghatározzák és megadják a Vásárló és az Eladó felek közötti szerződéses kapcsolatot. Minden a felek között létrejövő szerződéses kapcsolat a Cseh Köztársaság törvényi szabályozásán alapul. Ha a szerződő fél fogyasztó, az itt nem szabályozott valamennyi kapcsolatot a Cseh Polgári Törvénykönyv (40/1964. Sz. Törvény) és a fogyasztóvédelmi törvény (634/1992. Sz. Törvény) szabályozza. Ha a szerződő fél jelen vásárlással szerződést köt, és ez üzlet tárgyát képezi, minden kapcsolat, ami jelen általános szerződési feltételekben nem kerül szabályozásra, azt a cseh Kereskedelmi Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései és ezek módosításai szabályozzák. (Act No. 513/1991 Coll.).
Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy a több, mint 10 db tételt tartalmazó megrendeléseket törölje, és visszatérítse a vevőt [ha előre fizetett].
Az Eladások Elektronikus Nyilvántartásának Törvénye alapján az eladó köteles elismervényt adni a vevőnek. Ugyanakkor, az eladó köteles a bevételt online beiktatni az adóhatóság felé; technikai hiba esetén nem később, mint 48 órán belül.
Az összes terméket és szolgáltatást az Alensa hálózat fő üzemeltetője nyújtja. Logisztikai központjaink Csehországban találhatóak. Az Alensa.hu honlapját az Alensa s.r.o üzemeltetik, a következő címen:
Alensa s.r.o.
Stružky
1326/6
198 00 Praha 9
Cseh (CZ) ádószám: CZ27179681
Magyar
(HU) adószám: 30391628–2–51
Az Alensa védjegy, a honlapon található összes tartalom, az Alensa márkanev által megjelentetett promóciós anyagok az Alensa hálózat fő üzemeltetőjének szellemi tulajdona és szerzői jogi védelem alatt áll.
Az ügyfelek szabadon használhatják honlapunkat akár vendégként, illetve regisztrált felhasználóként. Az ügyfél köteles felelősségteljesen és helyesen használni a honlapunkat, betartva a feltételeinket. Visszaélés esetén, az Alensának jogában áll átmenetileg vagy tartósan kitiltani a felhasználót a weboldalról és a szolgáltatások használatától. Az alensa.hu a termékeinek nagykereskedelmi viszonteladását nem támogatja.
Az Alensa.hu felhasználói honlapunkat csak jogszerű célokra
használhatják:
A felhasználók szabadon kommentelhetnek honlapunkon. Az észrevételek azonban nem károsíthatják az Alensa vagy mások hírnevét, és nem lehetnek más felhasználók megtévesztésére vagy zaklatására.
A felhasználók számára szigorúan tilos a vírusok vagy más technológiai szempontból káros szoftverek bevezetése weboldalunkra, valamint a digitális támadások bármely formájának létrehozása webhelyünkön vagy szervereinken. A visszaélés ilyen formái bűncselekménynek minősülnek, és jelentjük a hatóságoknak. Ilyenjellegű bűncselekmények esetén az Alensa teljes mértékben együttműködik a hatóságokkal és biztosítja számukra a jogszabályok teljes körű büntetőeljárásához szükséges összes információt.
Az Alensa nem vállal felelősséget abban az esetben, ha webhelyünk sérülést szenved a rosszindulatú szoftverektől vagy a digitális támadásoktól.
A referenciaprogramunk (dílerkód partnerprogram) már nem alkalmazható,
mivel 2018.12.31-én megszűnt. A program keretein belül szerzett kreditek
megmaradnak, amíg el nem költötte őket.
A vásárlási szerződés akkor tekinthető megkötöttnek, ha a Megrendelő az online rendelési formanyomtatványon megerősíti megrendelését. Az Alensa.hu oldalon történő megrendeléssel a Vevő elismeri, hogy elolvasta ezeket a feltételeket, és betartja azokat. A vásárlás befejezésével és a kipipálással, mellyel elismeri, hogy elolvasta és megértette a szerződési feltételeket, valamint hogy legális életkorú szerződés megkötéshez, és érvényes recepttel rendelkezik a rendelt lencsékre vonatkozóan. Megerősíti, hogy az Ön által megadott adatok érvényesek és pontosan megfelelnek a szemész szakember által előírtaknak. Ön azt is megerősíti, hogy az Ön receptje kevesebb, mint 12 hónapos, a magyar törvények szerint. Ön, az ügyfél, beleegyezését adja arra, hogy kapcsolatba lépjünk a szemész szakembereivel, hogy szükség esetén ellenőrizzük a receptre vonatkozó információkat. Megértette, hogy az Ön felelőssége, hogy rendszeres szemvizsgálatot végeztessen, és hogy a receptjét naprakészen tartsa. Az Alensa.hu nem felelős semmilyen következményért, ami a vényköteles recepttől való eltérésből adódik.
Ha a Vevő nem említi meg kifejezetten a megjegyzés rovatban, hogy eredeti, nyomtatott számlát és betegtájékoztatót igényel, akkor egyetért azzal, hogy a számla másolatát kapja meg. A számlák letölthetők a felhasználó személyes profiljáról az Alensa.hu oldalon a „Megrendeléseim“ menüpontban a megrendelés elküldése után. Emellett a számlát mindig igényelheti az ügyfélszolgálattal való kapcsolatlépéssel is. A Vevőnek lehetősége van szállítási címet és számlázási címet is megadni, és ha szükséges, a megrendelőlapon megjegyzést is feltüntethet. Ezeket az adatokat a dokumentum automatikusan tartalmazza.
Az Alensa címe minden számlán mindig a fő üzemeltetőnk címe lesz. Ez nem módosítható helyi címre. Minden számlát a feladás napjára keltezünk, nem a megrendelés napjára. A számlán szereplő dátumot az Alensa nem változtathatja meg. Lehetőség van további információk beadására a számlán, például a születés napját, vagy gyermek nevét. Az ilyen jellegű információk számlán való szerepléséért azonban a vevő felelős, a megjegyzés rovatban kell feltüntetni. A számlák nem módosíthatóak.
Az Alensa minden megrendeléshez egy számlát biztosít az ügyfeleknek. Ha a vevő több mint egy, vagy másik számlát igényel, akkor külön megrendeléseket kell leadnia.
A rendelés befejezéséhez a következő
fizetési módok közül választhat:
Minden kifizetés biztonságos módon történik. Az Ön személyes adatait csak a fizetés megállapítására használjuk fel, és nem adjuk át harmadik félnek.
Ha úgy dönt, hogy hitelkártyával vagy bankkártyával online fizet, akkor átkerül a partnerünk biztonságos weboldalára, ahol megadhatja adatait a fizetés végrehajtásához. Az itt megadott összes információ biztonságban és titkosítva van. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez a biztonságos fizetési link csak korlátozott ideig működik. Ha lejárt az idő, akkor meg kell keresnie a megrendelését a személyes fiókján keresztül a webhelyünkön, és ismét próbálkozhat. Ha PayPal-t választja fizetési módként, akkor a PayPal saját, biztonságos fizetési oldalára irányul. Amennyiben az Alensának pénzt kell visszatérítenie Önnek, ez automatikusan megtörténik.
Ha úgy dönt, hogy banki átutalással fizet, fiókja adatait közvetlenül a megrendelés leadását követően fogja látni. Ez az információ megtalálható a visszaigazoló e-mailben is, amelyet a megrendelést követően kap. Kérjük, vegye figyelembe, hogy akár 4 napig is eltarthat a fizetés megerősítése. Megrendelése csak azután kerül postázásra, miután az összeg átutalását számviteli részlegünk ellenőrzi. Ha szeretné minimalizálni a lehetséges késedelmet, küldje el PDF formátumban a bankja által kiállított fizetési visszaigazolást e-mail címünkre: info@alensa.hu.
Banki átutaláshoz szükséges adatok
Alensa s.r.o.
Bank: Citibank
Bankszámla száma:
10800007–90000000–14767002
IBAN: HU19108000079000000014767002
BIC: CITIHUHX
Kérjük, írja be a megrendelés számát a jegyzet vagy a megjegyzés rovatba. Visszatérítés esetén a vevőnek meg kell adnia minden szükséges adatot ahhoz, hogy az összeget visszautalhassuk.
A webshopban megjelenő összes termék és szállítási díj tartalmazza az ÁFA-t. Bármely promóció és kedvezmény érvényes mindaddig, amíg az Alensa.hu weboldalon szerepel.
Az Alensa fenntartja magának a jogot az árak megváltoztatására, a változó piac, a verseny, a gyártói igények stb. függvényében. A magyar piacon a legalacsonyabb árak fenntartására törekszünk. Az ügyfelek szabadon kérhetik az alacsonyabb árakat, amennyiben megfelelnek a legalacsonyabb árgarancia oldalon feltüntetett feltételeknek.
Fizetési mód | Express One | Magyar Posta | DPD | Személyes átvétel |
Online bankkártyás fizetés | 590 Ft | 590 Ft | 190 Ft | |
PayPal | 590 Ft | 590 Ft | 190 Ft | |
Banki átutalás | 590 Ft | 590 Ft | 190 Ft | |
Utánvétel | 790 Ft | 790 Ft | 190 Ft |
Megjegyzés: - A szállítási költség tartalmazza az ÁFA-t - Az ár végleges, függetlenül a fizetési módtól, és tartalmazza a csomagolást és a szállítást - A szállítási költségek NEM függenek a megrendelés teljes méretétől és súlyától |
Az Alensa ingyenes kiszállítást biztosít 13.000 Ft feletti megrendelések esetén.
Az Alensa.hu időnként ingyenes szállítási promóciókat kínál. A különleges ajánlatok és árak érvényesek az Alensa.hu honlapján foglaltak szerint, a levelezési kampányokban vagy a közösségi médiában a vásárlás pillanatában. Az egyes promóciók időtartamát és feltételeit a promóciók ideje alatt egyértelműen feltüntetjük. Ezeket a promóció alkalmazása érdekében tiszteletben kell tartani.
Az Alensa.hu csak a fizetés beérkezését követően szállít. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha banki átutalást választja, a szállítás későbre tolódhat. Ha szeretné minimalizálni a lehetséges késedelmet, küldjön el nekünk a bankja által kiállított fizetési visszaigazolást. Több információt ezzel kapcsolatban a fizetési módok oldalon találhat. Egyes speciális kontaktlencsék paramétereik ritkasága miatt a vásárlás pillanatában nincsenek készleten. Az Alensa ezeket a lencséket az ügyfél számára lefoglalja, és azonnal megrendeli őket közvetlenül a gyártótól. A fizetés a megrendelés időpontjában történik, nem a feladás időpontjában. A nem készleten lévő tételek kifizetésének haladéktalanul meg kell történnie ahhoz, hogy megerősíthessük a termékek lefoglalását.
Felhívjuk figyelmét, hogy a raktárunk által feldolgozott megrendelések nagy mennyiségét figyelembe véve nem garantálhatjuk a véglegesített megrendelések összevonását vagy megváltoztatását. Ha egynél több megrendelést szeretne összevonni, vagy kiegészíteni, azonnal forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, és eseti alapon megállapítjuk a lehetőségeket. Ez csak ügyfélszolgálati órákban lehetséges, 9–17 óráig. A megrendelés a fizetés pillanatában teljesnek tekinthető. Ha valamit szeretne hozzáadni, akkor új rendelést kell leadnia, amire további, standard szállítási díjak vonatkoznak.
Szállítási módot | Becsült szállítási idő |
Express One | (1–2 munkanap) |
Magyar Posta | (2–3 munkanap) |
DPD | (1–3 munkanap) |
Személyes átvétel | (2–3 munkanap) |
Megjegyzés: - Ha a rendelés leadása 12 óra előtt történt, a feladás aznap megtörténik - Ha a rendelés leadása 12 óra utánt történt, a feladás a következő munkanapon történik - Ha úgy dönt, hogy átutalással fizet, akkor a szállítás a fizetés megerősítését követő munkanapon történik - Hétvégéken nem adunk fel rendeléseket - A becsült szállítási határidők a csomag feladásának napjától számítanak, nem a megrendelés napjától |
Mivel az Alensa naponta rengeteg megrendelést dolgoz fel, az ügyfél felel a saját küldeményének nyomon követéséért. Kapni fog egy nyomkövetési számot, amely lehetővé teszi a szállítmány online követését. Abban az esetben, ha nem kapta meg ezt a kódot a rendelést megerősítő e-mailben, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és kérésre megadjuk Önnek a nyomkövetési számot.
Előfordulhat, hogy egyes, egyedi parameter kombinációkkal rendeklkező kontaktlencsék nincsenek raktáron. Ezeket lefoglaljuk Önnek, és megrendeljük őket közvetlenül a gyártóktól. Ez azt jelenti, hogy hosszabb lesz a várható szállítási idő. A raktáron nem lévő, speciális kontaktlencsék szállítása gyakran függ a szállítók szállítási feltételeitől, és 2–4 hétig is eltarthat.
A lencsék kiválasztásakor és megrendelésénél az oldal jelzi a várható szállítási dátumot. Ez megváltozhat, miután kiválasztotta a kontaktlencsék paramétereit. Az ügyfél felelős azért, hogy a megrendelés folyamán ezt figyelemmel kísérje.
Miután kiválasztotta az Ön egyedi paramétereit, megjelenik egy új becsült szállítási idő ezeknek a paramétereknek megfelelően. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a „raktáron“ információ azt jelzi, hogy a termék cégünknél általánosan elérhető. Ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy az Ön egyedi kombinációja raktáron van. Az esetleges kései kiszállítást újra megerősítjük a termékek kosárba tétele után, majd újra a visszaigazoló e-mailben. késleltetését a vásárlási kosár oldalának folytatása után újra megerősítjük, majd ismét a rendelés visszaigazolásában e-mailben. Az ügyfelet értesítjük arról, ha a megrendelésének csak egy része van raktáron a megrendelés visszaigazolásakor, és a megrendelést csak akkor küldjük, ha az összes termék rendelkezésre áll. Az Alensa jogosult a rendelkezésre állás és a várható szállítási határidő módosítására a megrendelést követően.
Miután kiválasztotta a megfelelő paramétereket minden egyes kívánt termékhez, és mielőtt véglegesítené és kifizetné a megrendelést, az ügyfélnek nagy figyelmet kell fordítania a bevásárlókosárban lévő egyes termékek becsült szállítási idejére.
A megrendelés fizetésének igazolásával és teljesítésével az ügyfél beleegyezik abba, hogy a teljes rendelést csak akkor kerül kiszállításra, miután az összes termék raktáron van. A raktáron lévő termékek külön kiszállítása csak egyedi esetekben lehetséges. Amennyiben az ügyfél kívánja, extra kiszállítási díjat fizetve (az általános szállítási költségekkel megegyező összeg), megkaphatja a rendelkezésre álló tételeket a nem raktáron lévő áruk előtt.
Kérjük, gondoskodjon róla, hogy valaki jelen legyen a kézbesítési címen hétfőtől péntekig. Hétvégén nincsen kiszállítás.
Nem vállalunk felelősséget a szállítási késedelemért, amelyet logisztikai partnereink vagy olyan helyzetek okoznak, mint az időjárás, az ünnepek, stb. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítási partnereink által becsült kiszállítási határidőt adjuk meg. Néhány esetben a csomagok a megadott időkereten kívül érkezetnek. A lehető leggördülékenyebb szállítás érdekében kérjük, adja meg a teljes címét (utcanevet, házszámot, postai irányítószámot és várost) és telefonszámot, hogy logisztikai partnereink szükség esetén elérhessék Önt. Miután a megrendelést elküldte, kap egy nyomkövetési számot, ahol online követheti a szállítást. Ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, ha bármilyen problémát észlel. Vevőszolgálati munkatársaink azonnal és hatékonyan kezelik kérdéseit.
Ha egy csomagot kézbesítése valamilyen sikertelen volt, azt a helyi postára vagy logisztikai központba lehet visszaszállítatni, vagy átvenni. Amennyiben ezt nem igényelte, akkor a csomag visszakerülhet hozzánk, vagy megsemmisülhet. Ezért a vevő felelőssége annak biztosítása, hogy a csomag az adott címen átadásra kerüljön, valamint a közvetlen kapcsolattartás a szállítmányozó társasággal csomag átadása vagy tárolása után. A megsemmisített csomagokat nem cseréljük ki vagy térítjük vissza.
Ha a csomag elveszik, hiányzik vagy helytlenül kézbesítik, akkor az Ön nevében reklamációt kezdeményezünk a szállítási partnerünkkel. A követelés kezdeményezéséhez két megerősítésre van szükség: 1.) az ügyfél által aláírt nyilatkozat arról, hogy a csomag nem érkezett be; 2.) igazolás a szállítmányozó cég részéről, amelyben elismeri, hogy a csomagot helytelenül kezelték.
Miután a követelés folyamatban van, az Ön igényei szerint visszatérítjük az összeget vagy új rendelést küldünk Önnek. Ez azonban addig nem történik meg, amíg a csomag nincs elveszettnek nyilvánítva a futárszolgálat által.
A kontaktlencséket és a tartozékokat megfelelő méretű csomagolásban szállítjuk, hogy sértetlenül és megfelelő állapotban érkezzenek meg. Ha azonban a doboz megsérült a szállításkor, NE fogadja el a csomagot a futártól, és adja meg a kézbesítési protokoll alapján a sérülés okait, például „jelentős károsodás a dobozban“, „folyadékszivárgás“ stb. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy gyorsan reagálhassunk a problémára, és új szállítást biztosíthassunk.
A 365 napos garanciaidőszak akkor kezdődik, amikor a terméket a Vevő átvette. Ha a megvásárolt tétel, annak csomagolása vagy a hozzá csatolt használati utasítás a különleges törvényi előírásoknak megfelelő lejárati dátumot tartalmaz, a garanciális időtartam a lejárat dátumára esik. Általában 24 hónapnál hosszabb lejárati idővel ellátott kontaktlencséket szállítunk. A felhasználási dátumot minden termékre és annak csomagolására nyomtatják. Ha bármilyen kérdése van ezekkel a felhasználási dátumokkal kapcsolatban, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az info@alensa.hu címen.
Az Alensa nem felelős az olyan visszatérítésekért, amelyek nem követték az itt leírt eljárást . Először kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a weboldalon vagy e-mailen keresztül, hogy tájékoztasson minket a visszaküldés okairól, valamint hogy megadja a szükséges további információkat (megrendelés számát, a termékek teljes leírását stb.) Munkatársaink felülvizsgálják kérését, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy megfelel az összes cserekritériumnak, és segítenek Önnek abban, hogyan kell eljárnia. Vevőszolgálati képviselőink 1–2 munkanapon belül igyekeznek válaszolni.
A visszatérítési
eljárás lépései:
Kérjük, csak bontatlan és sértetlen dobozú kontaktlencséket (vagy folyadékokat) küldjön vissza egy merev falú dobozban (ne borítékban), hogy biztosítsa, hogy a szállítás során ne sérüljenek a termékek. A dobozba tegye bele az Alensa.hu oldalon való vásárlásról szóló számlát, valamint egy rövid hibaleírást és a további lépésekre vonatkozó utasításokat. Abban az esetben, ha új paraméterekre van szüksége, pontos információkat adjon meg. Ha visszatérítést vár a bankszámlájára, kérjük, adja meg az átruházás elvégzéséhez szükséges összes információt. Ha Ön online fizetett, a visszatérítést automatikusan a PayPal számlájára vagy a kártyára utaljuk vissza, amelyről a befizetést teljesítették.
Az ügyfél viseli a termék(ek) visszaküldésével járó szállítási költségeket. Az Alensa.hu nem nyújt előre fizetett lehetőséget a helytelenül megrendelt vagy már nem szükséges termékek visszaküldésére. Ha azonban az Alensa.hu részéről történik a hibás teljesítés, akkor a cserével vagy visszatérítéssel járó költségeket az eladó fedezi. Az Alensa.hu új lencséket küld Önnek további költségek nélkül.
Az Alensa.hu megerősíti, hogy megkaptuk a visszaküldött tételeket, és tájékoztatjuk az új rendelés állapotáról. Arra törekszünk, hogy minden visszajelzést 30 napon belül megerősítsünk. Kérjük, késedelem esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszatérítési eljárás kicsit hosszabb, ha eredeti és sértetlen csomagolásban napszemüveget küld vissza. Ez annak köszönhető, hogy a visszaküldött napszemüvegek eredetiségét és állapotát a központi raktárnak először alaposan meg kell vizsgálni és ellenőrizni kell.
A vevő beleegyezik az egyes visszatérítésekhez szükséges feldolgozási idők tiszteletben tartásába..
Az Alensa.hu nem fogad el panaszt azokban az esetekben, amikor a termékek már eldobásra kerültek és nem vizsgálhatók. Kérjük, tartózkodjon a gyanított hibás termékek eldobásától, és szolgáltasson fényképes bizonyítékot minden látható hibáról vagy sérülésről. Panasz esetén a vevő köteles először értesíteni ügyfélszolgálatunkat, hogy a vevő tájékoztatást kapjon arról, hogyan kell eljárnia. Ha egy terméket vissza kell küldeni, az ügyfélnek követnie kell a csere- és visszaküldési irányelvek oldalon megadott eljárást.
A TopVue termékekkel kapcsolatos panaszokat a TopVue pénzvisszafizetési garancia feltételei szerint kezeljük mindaddig, amíg minden feltétel teljesül.
Az Alensa.hu egy online eladó, amely kontaktlencsékkel és azokhoz kapcsolódó termékekkel foglalkozik, nem látszerész vagy szakorvos. Ez azt jelenti, hogy jogi szempontból nem lehetséges, hogy próbalencséket biztosítsunk, vagy hogy ki tudjuk cseréljük az egyéni lencséket. Az Alensa csak teljes csomagokkal foglalkozik.
Ha bármilyen panasza van a lencsék minőségével kapcsolatban (pirosság, homályos látás, kellemetlen érzés, szárazság), elküldjük a lencséket a gyártónak, aki ezután elvégzi a szóban forgó termékek alapos ellenőrzését. Felhívjuk figyelmét, hogy ez a folyamat több hónapig is tarthat, beleértve a szállítási időt is, míg választ kapunk a gyártótól. Egyes lencséket külföldre kell küldeni kivizsgálásra, ami szintén befolyásolhatja a folyamat hosszát. Ha a hiba valóban a gyártás során keletkezett, akkor új lencséket fogunk küldeni, ugyanazokkal a paraméterkombinációkkal, díjmentesen. Ha azonban megállapítást nyer, hogy nincs gyártási hiba, akkor nem áll módunkban visszatérítést adni a lencsékért, vagy új lencséket küldeni.
Ha sérült vagy hibás terméket szeretne visszaküldeni, kérjük, csomagolja be egy merev falú dobozba és küldje vissza postai úton. A merev falú doboz megakadályozza a szállítás közbeni sérülést. A szállítás során tovább károsodott kontaktlencséket nem fogadjuk el, nem térítjük vissza és nem helyettesítjük. Annak érdekében, hogy a gyártó elvégezhesse a teljes ellenőrzést, az összes lencsét szükséges visszaküldeni, beleértve az eredeti dobozt és a fel nem nyitott darabokat is, amelyeken szerepel a termékek LOT száma. A már felbontott és használt kontaktlencsét egy folyadékkal teli, szorosan lezárt kontaktlencse tartóban szükséges visszaküldeni, hiszen meg kell akadályozni, hogy kiszáradjon a szállítás során. Mivel minden eset egyedülálló, javasoljuk, hogy előzetesen lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a pontos meghatározás és a pontos részletetek érdekében (hány lencsét küld vissza, a csomag bontott, vagy felbontatlan, a LOT számok közlése stb.) az info@alensa.hu e-mail címen. A visszajuttatni kívánt tételekhez csatolni kell egy levelet, amelyben leírja a termékek hibáját és sikeres minőségi ellenőrzés esetén a kívánt kompenzációt (visszatérítés vagy csere lencse). A panaszokat és a visszatérítések vagy cserék iránti kérelmeket az áru átvételétől számított 6 hónapon belül kell megtenni. A gyártó minőségi ellenőrzése több hónapig is eltarthat. Az Alensa nem tud intézkedni, amíg nem kapta meg a gyártótól a minőségellenőrzés zárójelentését.
Új márkájú kontaktlencsére való áttérésnél, még akkor is, ha szakember által ajánlott, fennáll annak a kockázata, hogy ez az új márka nem illeszkedik a viselőhöz. Az eladó nem vállal felelősséget semmilyen olyan orvosi szövődményért vagy kellemetlen érzésért, amely nem receptre felírt lencse viseléséből adódik. Mindig konzultáljon szemészével vagy optikussal, mielőtt új lencséket próbálna ki. Ugyanazon típusú lencsék mindenkinél más és más végeredményt válthatnak ki. Az Alensa nem vállal felelősséget az orvosi recept nélkül megvásárolt lencsékkel kapcsolatban tapasztalt problémákért. Az ügyfeleknek mindig javasolt érvényes orvosi recepttel rendelkezniük, és olyan kontaktlencséket vásárolniuk, amelyet szemész szakorvos írt elő, eltérés nélkül. Ez a kontaktlencse folyadékokra, szemcseppekre és szemspraykre is vonatkozik.
Csak akkor cseréljük vagy térítjük vissza a kontaktlencsék vagy más termékek árát, ha a csomagolás bontatlan és sértetlen.
A színes kontaktlencsék végső színhatása nagyon szubjektív és eltérő lehet a sokféle külső hatástól és feltételektől függően. Először is, a végső színhatás függ a szem pigmentációjától, míg másodsorban a külső hatásoktól, beleértve a fényviszonyokat, a ruházatot és sminket. A színes kontaktlencsék a szemek természetes színétől eltérő színt eredményezhetnek. Mindenki esetében a színes kontaktlencsék különböző végső színhatást eredményezhetnek, ami nem jósolható meg előre. Ha nem elégedett a végső színhatással, a fent említett okokra hivatkozva sajnos nem áll módunkban kompenzációt adni. Az ügyfél a vásárláskor beleegyezik abba, hogy a színes kontaktlencsék nem visszatéríthetők, kivéve, ha a gyártó elismeri a gyártási hibát.
Az Alensa fenntartja a jogot, hogy bármikor megváltoztassa honlapjának tartalmát. Célunk, hogy ügyfeleink naprakész információkkal rendelkezznek, de tilos az ideiglenesen félreértelmezett információk vagy hibák miatt való felelősségre vonás. Ez vonatkozik a rosszindulatú támadások vagy szoftverek (vírusok, hackerek stb.) által okozott technikai problémákra is. Ha bármilyen problémát észlel webhelyünkkel vagy tartalmával kapcsolatban, kérjük, értesítse ügyfélszolgálatunkat, hogy orvosolhassuk ezeket a problémákat.
Az ügyfelek honlapunkon tett észrevételei nem képviselik az Alensa.hu nézeteit, véleményét, álláspontját, és szubjektívnek kell őket tekinteni. A megjegyzéseket nem szabad úgy értelmezni, mint iránymutatásokat vagy tanácsokat. Az Alensa.hu megpróbálja szerkeszteni, kijavítani vagy módosítani a potenciálisan félrevezető vagy helytelen információkat. A problémás vagy visszaélő felhasználókat is eszerint kezeljük.
A fogyasztónak joga van arra, hogy az alternatív vitarendezést kérje, ha nem elégedett a panasz eredményeivel, vagy úgy véli, hogy az eladó megsértette fogyasztói jogait. Kapcsolatba léphet az eladóval az info@alensa.hu e-mail címen. Ha az eladó a 30 napos határidőn belül megtagadja a korrekciót, vagy nem válaszol, akkor a fogyasztónak jogában áll panaszt benyújtani egy alternatív vitarendezési szervezethez (ADR-szervezet), amelyet a magyar és az uniós jog kötelezően köt (SI No. 343, 2015). A panaszt az magyar és az uniós jog szerint részletesen is be lehet nyújtani (SI No. 343, 2015).
A fogyasztó online is panaszt tehet az online vitarendezési platformon (ODR platform) keresztül – http://ec.europa.eu/…index_en.htm.
A „fogyasztó“ fogalma az alternatív vitarendezés esetén magában foglalja azokat a természetes személyeket, akik a kereskedelmükön, üzleti tevékenységükön, vagy szakmájukon kívül járnak el. Ha azonban a szerzõdést az egyén részben kereskedelmi (kettõs célú szerzõdések) és részben azon kívül esõ célokra kötötte, és a kereskedelmi cél olyan korlátozott, hogy a kínálat általános összefüggésében nem domináns, akkor ezt a személyt is fogyasztónak kell tekinteni. Az alternatív vitarendezést a kereskedő és a fogyasztó közötti adásvételi szerződésekből vagy szolgáltatási szerződésekből eredő szerződéses kötelezettségekkel kapcsolatos peren kívüli vitarendezési eljárásokra kell alkalmazni. Az alternatív vitarendezés csak a hosszú távú beszerzési szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem vonatkozik azokra a vitákra, amelyeknél a követelés értéke nem haladja meg a 20 eurót. Az alternatív vitarendezési szervezet névleges díjat adhat a fogyasztó részére a panasz benyújtásához, amely nem haladhatja meg az 5 eurót, beleértve az ÁFA-t.
Az EU jogok szerint mindenkinek joga van a szerződéstől való visszalépéshez az áru átvételétől számított 14 napon belül. A szerződéstől való elállás esetén a Vevőnek a következő feltételeket kell teljesítenie:
Az árunak használatlannak és sértetlennek kell lennie. Az eredeti csomagolást nem szabad felnyitni. Ha a fogyasztó felnyitja az eredeti csomagolást, akkor a termék már nem használható higiéniai és biztonsági okokból. Az ilyen termék már nincs újra eladható állapotban, és nem küldhető vissza. Ez alól kivételek a napszemüvegek és a szemüvegkeretek. Ha napszemüveget vagy szemüvegkeretet a kézhezvételtől számított 14 napon belül szeretné visszaküldeni, akkor a teljes terméket vissza kell juttatni, beleértve a tokot, a dobozt, a mellékleteket, a tisztítókendõket és az azonosító címkéket vagy az árcédulát. A termék valamely elem nélkül nem tekinthető teljesnek, és ilyen esetben nem kerül sor visszatérésre vagy cserére. Köszönjük megértését és együttműködését.
Kérjük, mellékelje az Alensa.hu által kiadott vásárlási igazolást, annak másolatát vagy rendelési számát. Ne felejtse el feltüntetni bankszámlaszámát, ha szükséges.
Kérjük, a visszaküldött árut egy merev falú kartondobozban, ne borítékban küldje vissza (még akkor sem, ha ütközésgátló a boríték). Ha a szállítmány sérülést szenved a szállítás során, nem vagyunk kötelesek elfogadni. Elállás esetén, ha a Vevő a fenti feltételeket teljesíti, teljes visszatérítést kap, beleértve az eredeti szállítási költségeket is. A Vevő csak az áruk visszaküldésének költségeit viseli. A visszatérítést az a visszaküldött áru átvételének időpontjától számított 2–10 napon belül jóváírjuk az ügyfél számlájára.
Ha minden szükséges feltétel teljesült, a vevő teljes visszatérítést kap. A visszaküldés költségei a vevő felelősségi körébe tartoznak. Minden visszatérítés a csere- és visszatérési irányelvek oldalon feltüntetett információk és feltételek szerint kerül feldolgozásra.
A személyes adatok védelmét és feldolgozását
az alábbi adatvédelmi
szabályok határozzák meg.
Az Ön személyes adatainak adatkezelője az Alensa s.r.o., amely a Stružky 1326/6, Praha 9 – Kyje, 198 00 27179681 azonosítószámon regisztrált, a Prágai Városi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásában C 102359 számon bejegyzett (a továbbiakban „adatkezelő“).
Alensa s.r.o. a szerződés megkötéséhez szükséges személyes adatokat az EURÓPAI PARLAMENT ÉS TANÁCS 2016/679 RENDELETÉBEN (EU) a 6. cikk (1) bekezdésének b) pontja szerint dolgozza fel. A szükséges adatok:
A következő személyes adatokat is feldolgozzuk:
Az alkalmazandó jognak megfelelően, a szerződés teljesítésének és a szerződés rögzítésének, valamint a felek jogainak és kötelezettségeinek jövőbeni alkalmazásának és védelmének céljából a személyes adatok tárolása és feldolgozása a fent említett célból az utolsó szerződés megkötésétől számított 10 év, kivéve, ha a törvény másként nem írja elő a szerződéses dokumentumok hosszabb időtartamra történő fenntartását. A fent említett feldolgozás az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016/679 / EU RENDELETÉBEN a 6. cikk (1) bekezdésének b) pontja értelmében lehetséges: “a feldolgozás olyan szerződés teljesítéséhez szükséges, amelyben az adatalany az egyik fél, vagy az érintett kérelmére tett lépések érdekében a szerződéskötést megelőzően.”
Hacsak a törvény nem írja elő, az Alensa s.r.o. nem fogja nyilvánosságra hozni személyes adatait harmadik feleknek. Alensa, s.r.o. kijelenti, hogy az összes személyes adat bizalmas és nem kerül nyilvánosságra harmadik felek számára. Néhány kivétel:
Személyes információinak további felhasználása a következő:
Az adatkezelő nem szándékozik átadni személyes adatait harmadik országnak (nem EU-tagállamnak) vagy bármely nemzetközi szervezetnek.
Az Alensa s.r.o.kereskedelmi célú üzeneteket küldhet az Ön e-mail címére. Ezt az eljárást a 480/2004. Sz. Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások 7. cikkének 3. része teszi lehetővé, kivéve, ha Ön ezt a jövőben elutasítja. Ha bármikor úgy dönt, hogy többé nem szeretné megkapni e-mailjeinket, kérjük, használja az egyes e-mail hírlevelek alján található leiratkozó linket, illetve a Saját fiókjának adatai menüpontban a található leiratkozás opciót a weboldalunkon. Az Alensa s.r.o. az e-mail címet a két fél közötti utolsó vásárlási megállapodás után három évig megőrzi.
Személyes adatait bármikor elérheti és frissítheti az ügyfélfiók-profilba való bejelentkezéssel. A jogszabályokban meghatározott feltételek szerint Ön a következő jogokkal rendelkezik:
Ha bármilyen kérdése vagy aggodalma van a személyes adatainak feldolgozásával vagy kezelésével kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a GDPR@alensa.eu, e-mail címen, vagy forduljon a személyes adatok védelméért felelős hivatalhoz.
Weboldalunk cookie-kat használ, hogy az oldalunk releváns, érdekes és felhasználóbarát legyen az Ön számára. A cookie-k a számítógépen, okostelefonon vagy más eszközön tárolt kis fájlok, és a webböngészőben használatosak.
A cookie-kat a következő célokra használjuk:
Egyes cookie-k olyan információkat gyűjtenek össze, amelyeket harmadik felek használnak, és ezek a harmadik féltől származó cookie-k közvetlenül támogatják hirdetési tevékenységünket. Például a weboldalunkon vásárolt termékekre vonatkozó információ megjelenhet egy hirdetési ügynökség webes banner hirdetés megjelenítésének és testreszabásának részeként az Ön által kiválasztott webhelyen. Azonban Ön nem azonosítható be ezen adatok alapján.
A honlapunkon használt cookie-kat két alapvető típusba lehet osztani. Az ún. session cookie-k törlésre kerülnek, amint elhagyja weboldalunkat. A tartós cookie-k hosszabb ideig maradnak tárolva az eszközön, vagy amíg manuálisan eltávolításra kerülnek (a cookie tárolásának időtartama a cookie saját beállításaitól és a böngésző beállításaitól függ). A cookie-kat funkcionalitás alapján is fel lehet osztani. Az analitikus cookie-k segítenek javítani weboldalunk felhasználói élményét a weboldal-használat megfigyelésével; a konverziós cookie-k segítenek a különböző értékesítési csatornák teljesítményének elemzésében; a nyomonkövető cookie-k a konverziós cookie-kkal kombinálva segítenek elemezni a különböző értékesítési csatornák teljesítményét; a remarketing cookie-k lehetővé teszik számunkra, hogy személyre szabjuk a hirdetések tartalmát és helyes célzását; és az alapvető cookie-k, amelyek az alapvető webhely funkcionalitáshoz szükségesek.
A szerver által használt összes cookie használata a jelenlegi EU cookie-törvényeknek megfelelően történik.
A cookie-kat bármikor törölheti, de ennek során minden olyan információt elveszíthet, amely lehetővé teszi a webhelyünk gyorsabb és hatékonyabb elérését, beleértve a testreszabási beállításokat is.
Győződjön meg róla, hogy internetes böngészője naprakész, és forduljon a böngésző fejlesztőjének segítségéhez és utasításaihoz, ha nem biztos abban, hogy hogyan tudja módosítani adatvédelmi beállításait.
Sütik elutasítása
A cookie-k használata az internetes böngészőjének része. A legtöbb böngésző az alapértelmezés szerint automatikusan elfogadja a cookie-kat. Elutasíthatja a cookie-kat a webböngésző használatával, vagy korlátozhatja azokat kiválasztott típusokra.
A böngészőkről és a cookie-k beállításáról az alábbi linkeken keresztül, vagy más internetes böngésző dokumentációkból tájékozódhat:
Olyan tartalmakat jelenítünk meg, amely harmadik fél webhelyeire mutat. Nem vállalunk felelősséget a harmadik felek webhelyeinek adatvédelmi gyakorlatáért és tartalmáért. Ha egy harmadik fél linkjére kattint, kérjük, vegye figyelembe, hogy Ön elhagyja oldalunkat, és az Ön által megadott személyes adatokra már nem ez a szabályzat vonatkozik. Kérjük, olvassa el a vállalatok adatvédelmi irányelveit, és tájékozódjon arról, hogyan gyűjtik és dolgozzák fel személyes adatait.
Az adatbiztonság nagyon fontos számunkra, ezért megfelelő fizikai, elektronikus és irányítási intézkedéseket hoztunk létre a weboldalunkon keresztül gyűjtött adatok védelmére és biztosítására. Szeretnénk azonban emlékeztetni arra, hogy az interneten keresztül történő adatátvitel saját felelősségére történik.
A személyes adatok feldolgozásában bekövetkező bármilyen változás ezen az oldalon elérhető lesz. Rendszeresen ellenőrizzük adatvédelmi irányelvünknek való megfelelésünket, különösen annak érdekében, hogy az megfeleljen az adatvédelemre vonatkozó új törvényeknek és előírásoknak.
A jelen szabályzatra vonatkozó bármely kérdés vagy kérés esetén ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot a lentebb említett ügyfélszolgálati címen ,vagy ezen az e-mail címen: gdpr@alensa.eu.
Ügyfélszolgálat
elérhetősége:
0614088300
info@alensa.hu
Adatvédelmi tisztviselő:
Andrea Ornsteinova
dpo@alensa.eu